Duše se sve dogovore…

 

Moramo naučiti da čujemo glas naše duše. Nemojte se opirati. Nema ništa dublje i intimnije od dve srodne duše koje komuniciraju bez obzira na udaljenost.  Duše izdržavaju test vremena. Odupiru se svim iskušenjima. Iako bi naš razum mnogo puta odustao, naše duše nas jako vezuju. One komuniciraju bez obzira na sve. Naše duše su došle na ovaj svet da budu nađene.  Tako nađene niko i ništa ih više ne može razdvojiti. Zato naučite da slušate glas vaše duše.

Sada ću vam  u kratkim crtama ispričati svoju priču.

Davno sam odlučila da neću biti sa nekim zbog novca, sigurnosti… Da bi imala nekoga.  Odlučila sam da želim ljubav iz filmova, romana… Odlučila sam da želim onu pravu, veliku ljubav… Odlučila sam da želim samo svoju polovinu… Odlučila sam da želim samo drugi deo sebe, svoje duše… Tačno sam znala šta želim… Tačno sam znala taj osećaj bliskoti i ljubavi… Molila sam Boga da ne odem sa ovog sveta dok ne pronađem to… Tu ljubav! Molila sam Boga da sretnem svoju polovinu duše zbog koje sam ovde… Molila sam… Jer ne bih mogla otići mirno sa ovog sveta a da ne pronađem svoju polovinu i osetim tu ljubav… Želela sam samo veliku ljubav… Ništa manje… Ništa drugo… Morate to jako da želite… Morate to iskreno da želite… Morate da otvorite svoje srce… Morate da čekate… Morate da se nadate… Morate da verujete… Morate da slušate svoju dušu i svoj unutrašnji glas! Puno prepreka, puno izazova, puno smetnji… Ali… Onoga dana kada smo se  sreli, pogledala sam ga… Uhvatila ispod ruke i pošla za njim… Samo jedan pogled pri prvom susretu i znala sam da je oon moja srodna duša, moja izgubljena polovina koju sam čekala… Posle sat vremena sam mu rekla… Znaš ti si taj, tebe sam čekala… Sa tobom ću da ostarim! Nije pobegao… Ostao je… (Mada mislim da me u tom trenutku smatrao za ludačicu… ) Nije pobegao… Mislim zato što je i njegova duša mene prepoznala! Kada otvorite svoje srce, kada slušate svoju dušu… Kada znate šta želite, prepoznaćete…  Znam da mnogi sada misle glupost… Trabunja… Ali isto tako znam da oni koji su čista srca i otvorenog uma, ovo razumeju i prepoznaju… I ako sam ovim samo jednoj osobi dala nadu da istraje u svojim snovima to je meni dovoljno… Verujte… Otvorite se… Izdržite, nadajte se… Jer naše duše su došle na ovaj svet da budu nađene… Dozvolite da vas nađu i da vi nađete.

One thought on “Duše se sve dogovore…

Оставите одговор

