Dala sam ti ključeve

Otvori kapiju moje duše…

Dala sam ti ključeve…

Otvori i ušunjaj se tiho…

Odškrini vrata polako…

I zakorači nežno…

Lagano…

Nemoj mi raspršiti snove…

Budi tiho tih…

Budi nežno nežan…

Nečujnim koracima se ušunjaj u moj san…

Zaboravi buku iz stvarnog sveta…

Sada si u mojoj duši..

Hodaj pažljivo…

Ne saplići se o moje ožijlke…

To su samo tragovi mog života…

To su samo dokazi da sam živa,

da sam živela…

Pustila sam te unutra…

Zaboravi sada sve…

Zaboravi prošlost…

Zaboravi grehe..

Zaboravi laži…

Zaboravi sve…

Pustila sam te unutra…

Samo te molim,

sve drugo ostavi napolju…

Sve loše pusti…

Neka sve iz prošlosti ostane tamo…

Usliši moju molbu…

Ne kaljaj mi snove…

Ne unosi nemir u moju dušu…

Ne unosi greh u moj dom…

Ne vređaj moje želje…

Dala sam ti ključeve…

Dala upustva…

Zar ti to nije dovoljno?

Zar ti ništa nije sveto ?

 Ti ne znaš da hodaš tiho…

Ti ne znaš da sačuvaš moje snove…

Ti rušiš sve…

Ti  si prepun sebe…

Ti ne poštuješ ovo što sam ti dala…

Ti…

Ti si velika budala…

 A ja ti ključeve dala…

Оставите одговор

