Mesec i snovi

Mesec je zakucao na moj prozor. Prijatelj moj sa kojim svako veče razmenjujem poglede. Kaže da je vreme… Vreme da otvorim prozor svog srca i pustim snove  svoje da žive. Meseče… Kažem mu ja… Otvorila sam prozore… Pustila snove… Nakrivio se on… Čudno me pogledao… Namignuo… Namignuh i ja njemu… Uzeh šolju čaja i nazdravih prijatelju svom. Živeli meseče! Živeli prijatelji moji! Neka snovi lete,neka se negde sretnu svi naši snovi. Neko će videti moje, nečije ću videti ja. I ko zna… Namignuh još jednom mesecu, prijatelju svom. Odoh da sanjam… Da  pustim svoje snove… Neka lete… Da vidim gde će baš da slete.

. živeli..laku noć

Оставите одговор

