Poljubi me…

Već sam ti rekla,
kad počnem da pričam,
poljubi me.
Poljubi me opet,
i opet…
Kada se suza sprema,
ti me brzo poljubi.
Ljubi me…
Stalno me ljubi…
Kad mi nešto nije po volji,
ti me poljubi.
Samo me ljubi…
Ostavljaj me bez daha,
i bez reči…
Ljubi i ljubi,
i ljubi meeeeeee…
I opet me poljubi,
da potvrdiš prethodni poljubac…
Samo me poljubi…
Neka poljubac bude prvo slovo,
prva misao…
Neka poljubac bude početak
I neka poljubac bude kraj.
Neka poljubac bude pečat,
i tačka, i znak uzvika,
i zarez, i sve…..
Samo me ljubi….
Ja sam za poljupce rođena…
Ništa mi drugo ne treba…
Samo me poljubi.
I opet…..
Čuješ li?
Još jedan poljubac…
Poljubi me…
Ljubi me…
I onda opet…
Poljubi me!

poljubi me.

One thought on “Poljubi me…

Оставите одговор

