Moja ljubavna pesma za tebe!

Ja…

Ja koja te volim…

Ja sam savršeno nesavršena za sve tvoje nesavršenosti…

Ja sam ona koja čuje iz tvog daha šta ti je u mislima…

Ja koja te volim i dajem ti svoje telo i svoju dušu…

Ja koja sam otkrila deo tebe koji niko otkrio nije…

Ja koja vrhom svojih misli dodirujem tvoje snove…

Ja koja pogledom prodirem u tvoju dušu…

Ja koja verujem…Verujem u tebe…

Ja koja sam žedna tvoje ljubavi…

Ja koja želim da stalno udišem tvoj miris…

Ja koja želim da sve podelim sa tobom…

Ja…

Ja koja želim da zažmurim…

Da se umotam sva u tebe…

Da moji prsti kliznu po tvojoj koži…

Da osećam tvoje drhtaje dok moja ruka klizi…

Da čujem tvoje uzdahe dok nam se tela spajaju…

Da se spojimo u trenutak večnosti….

Da se večnost ponavlja i ponavlja…

Ja koja te volim!

Ja ti šaljem sve svoje misli…

Ja ti šaljem sve svoje uzdahe…

Ja ti šaljem sve svoje čežnje…

Ja ti šaljem sve svoje tajne…

Ja sam imala san…

San koji je bio u mojim mislima većinu dana i noći…

Ja sam našla svoj san… Našla ga u tvom imenu…

Ja…

Ja znam koliko ti vrediš… Ja sam videla tvoja krila…

Ja znam da strah budi u nama hrabrost…

Ja znam da je to ljubav… Jer te celog osećam…

Ja koja te volim…

Ja u kojoj gori strast…

Ja u kojoj budiš sve skrivene ludosti…

Ja koja ti šaljem sve slatke i nepristojne  reči…

Ja ne tražim slavu, ni ugled…

Ne tražim ni bogatstvo…

Ja tražim samo tvoju ljubav…

Treba mi!

One thought on “Moja ljubavna pesma za tebe!

Оставите одговор

