Ljubav dolazi

Ljubav ne dolazi kada vi želite… Morate je čekati…
Ona će doći, kada se najmanje budete nadali…
I to je tako… Možda mi sada ne verujete…
Reći će te da je već dugo nema…
Da je negde zaspala, drema..
Da je zaboravila na vas…
Ali nije tako… Veujte mi… Verujte u nju i čekajte…
Ona će doći…
A tada…
Tada morate biti hrabri… Nemojte se uplašiti… Nemojte pobeći…
U stvari i nećete moći… Ona će vam u srce ući…
Ona će vam se u glavu uvući… Ona će vam se u dušu zavući…
Možete da se pretvarate, da pokušate da pobegnete…
No, ja vas molim…
Budite hrabri, nemojte od ljubavi odustati, nemojte se predati…
Za ljubav se vredi boriti… Ljubav dolazi…

ljubav dolazi zoja

8 thoughts on “Ljubav dolazi

  1. Divna pesma, Zoja <3. I bas je tako: nekad je dugo nema pa pomislimo da joj nismo na pameti, ali zato kada dodje… Sve pršti 😀 . A posto ima raznih vrsta ljubavi, ko ume da gleda kroz ruzicaste naocare, uz dosta maste (sto nije uvek lako, priznajem) naci ce je tu negde u okolini, kako čuči i čeka (želim da verujem u to 😀 )…

    Liked by 1 person

    • Tataaaaaaaa…Za početak vole te tvoja deca ❤ ❤ E sad… Ja ovo iz iskustva…Nisam htela da pristanem na ništa manje od ljubavi o kojoj sam maštala… Nisam htela tek nekoga da ne bih bila sama.. Znala sam kakvog čoveka hoću pored sebe..Nije mi bilo bitno materijalno.. Tražila sam i čekala pravu ljubav … Samo sam znala kad ga sretnem to će biti to..Prepoznaću ga…I da ne veruješ tata… Samo moji bliski prijatelji to znaju… Skoro 15 godina sam ga čekala…Ali sam mu zato posle sat vremena poznanstva rekla : Ti si taj..tebe sam čekala i sa tobom ću da ostarim !! Nije pobegao… Mislim da je i on to negde znao ❤ ❤ Eto.. I sad kad mi neko kaže, 6 meseci sam sam..ili godinu ,dve.. Ja sma 115 godina čekala 🙂 ❤

      Liked by 1 person

Оставите одговор

