Hvala ljudima! Ja ovde na fejsu i mali osvrt, prisećanje… Hvala onima koji čitaju moje pisanije i bodre me !

Sad se nešto razmišljam o fejsbuku, blogu, pisanju, prijateljima, smislu života, miru u svetu i o linjanju mojih mačaka. Al se linjajuuuuuuuuuuu… Sad sam ih malo obanjala i očetkala… Neću o mojim mačkama a neću ni o situaciji u svetu… O fejsbuku, o blogu i mom pisanju… Bog te mazo, ja od 2009 ovde na fejsbuku… Ovde sam došla na nagovor svog brata Zorana Mladenovića, svoje ćerke Lole i komšinice Dragane Stošić koja me navukla na Farmu. Prihvatila sam ovo kao mesto za opuštanje i razonodu, tj. igranje igrica. Ja sam od onih što su igrali farmu,Sity Vill i još neke igrice… Nisam ni sada bolja .. Još uvek igram …Samo ne više farmu, sad uglavnom sage …  Većina mojih prijatelja su i bili igrači igrica, razmenjivali smo prijatelje da bi nam pomagali na našim farmama, tako da sa većinom imam podosta zajedničkih prijatelja, kao i određen broj stranaca  igrača… Elem sad tu nastupa i moj brat.. Voleo je da uđe na moj profil kad nisam tu i da mi traži ženika… Haha…Pri tom je prihvatao svakoga ko bi mi poslao zahtev… Jedva se ratosiljah nekih… Nisam od onih što imaju  4235 prijatelja, trenutno ih imam svega 700, ravno toliko i nešto više pratilaca. Pazim koga primam u svoj krug prijatelja, zbog lošeg iskustva….Svega je bilo ovde na fejsu, raznoraznih ljudi i ovde kao i u stvarnom životu… Mada, priznajmo i ovo je postao naš stvarni život. Moje namere su uvek čiste… Volim da mi je savest čista. Iskusila sam ovde dosta zlobe i pakosti. Prevazišla sam sve to… Znate, neko može da folira jedno kratko vreme ali kad tad, čovek se otkrije. Pokaže svoje pravo lice, svoju pravu veličinu! Ja sam sebi dala jedan zadatak, da budem edukativna i da budem pozitivna… E sad, jbg… Imam i ja žute minute… Ipak se trudim  da uvek prenesem malo optimizma i pozitivne energije i veru u ljude… I ja sam ljud. I meni treba to isto, ponekad… Zbog toga sam i počela da pišem ovo! Povremeno sam ovde nešto pisuckala ali nisam to čuvala… Ljudi su to kopirali, delili a nije zabeleženo da ja to radim… Meni je uvek bilo drago kada ljudi podele ono što napišem ili sličice koje napravim, sa druge strane bilo mi je krivo što ne podele sa imenom autora i što su neki sa mojih sličica skidali moj potpis… Zato sam rešila da napravim blog, u Januaru  2015, ja ga mučenica sama nekako napravih… Tako da svoje pisanije čuvam tamo, i da posle toga mi neko reče a zar ne čuvaš na kompu? Upsssss.. Sada čuvam i tamo! Pišem zavisno od raspoloženja i inspiracije… Nekada su to stihovi ljubavni, nekada poruke optimizma, nekada edukativni tekstići a ponekad neka kratka pričica… .Mali je broj ljudi koji čitaju ovo što ja pišem, mali broj ali meni dragocen… Njima hvalaaaaaa !!! I hvala blogerima! Hvala vam od srca i dušeeeeeee…. Hvala svima, svaka vaša reč i svaka vaša hvala meni mnogo znače! U jednom trenutku sam htela i da odustanem a onda rekoh sebi : Pa ti pišeš zbog sebe, jer ti tako dođe i lepo ti. Ali ljudi, lepo je i kad vam neko kaže da mu se sviđa to što pišete… Mnogo je lepo… I mnogo je lepo kad vam blogeri kažu da vole da čitaju ono što vi napišete, to je stvarno lepo! I  mnogo je lepo kad blogeri podele ono što ste napisali na svoj blog ili svoj fejs! Da, ovo sam počela da pišem kako bi pokazala svoju zahvalnost svima koji me prate i čitaju i bodre i hvale i podržavaju! Bez foliranja, dobar je osećaj kada vas pohvale! Daje snagu, kao vetar u leđa. U principu ja sam skromna osoba i ne baš ambiciozna… Ja sam od onih što prate svoje emocije i ponašaju se u skladu sa svojim osećanjima. Prilično prirodna, opuštena i ne baš vešta u deljenju komplimenata. Al sad ću vam podelim komplimenteeee…  Svi vi koji čitate ovo što pišem i delite i hvalite me, svi ste vi divniiiiii… I mnogo ste lepiiiiiiiiiii… I pametni ste i mudri ste… I imate lepe frizureeee… I najbolji ste!!!

Možda sam udavila svo troje koji su ovo pročitali ali vam hvala što ste pročitali! Hvala ljudi! Bez sve šale, hvala vam! Vaša podrška mi zaista znači! Hvala dragi prijatelji!

Ps. Zanimljiva činjenica koju sam primetila, mali je broj ljudi koji me lično znaju a koji čitaju ono što ja napišem… To mi je iz nekog razloga tužno i bolno… Eto… Hvala i njima !

4 thoughts on “Hvala ljudima! Ja ovde na fejsu i mali osvrt, prisećanje… Hvala onima koji čitaju moje pisanije i bodre me !

  1. Jaooo hvalaaaa tebi što si tako divna! ❤ ❤ ❤ oduševljavaš me, volim da te čitam, stvarno, bez foliranja. 😉 foliranje je gubljenje vremena. xD P.s čitaš mi misli, baš sam htela da objavim neki tekst o mojim prijateljima na fejsu, baš sam se danas ratosiljala nekih "prijatelja".

    Свиђа ми се

Оставите одговор

