Želim da čujem..

Želim da čujem…

Od tebe,

želim da čujem samo reči,

pažljivo odabrane.

Magiju reči,

samo za mene…

Da probudiš,

sve moje emocije

i daš mi nove boje…

Moram da čujem,

misli tvoje…

Istinu tražim ,

samo za sebe…

Srce mi kuca sve brže,

hoću da te vidim …

Počinjem da se znojim…

Dođi sa milovanjem…

Čekam,

sekunde brojim…

Zatvaram oči…

Kod tebe sam…

Poljubac čujem…

Iza realnosti,

sve se krije…

Možda smo nekome ludi…

Briga me nije…

Ja luda jesam..

Luda od života ,

luda od ljubavi …

Samo ludi me i zanimaju….

Želim da čujem,

tvoje ludilo…

Оставите одговор

