Koliko volimo sebe

Koliko volim sebe? Ovo je još jedno pitanje koje me muči. Kako znati koliko volimo sebe ? Kako znati koliko treba voleti sebe ? Kako znati dokle je ta ljubav zdrava a odakle postaje bolesna ? Da li ja premalo volim sebe ako dozvoljavam da me neko povređuje ili ja previše volim sebe ako sam izgradila zidove? Znam… Sad će mi neko reći da sami moramo naći meru,postaviti granice i povući crtu… A šta na primer ako nekoga volimo više od sebe? I šta ako taj neko to ne shvata ,pa prelazi dozvoljene granice ? Meni je nenako vreme u stvari glavni faktor merenja… Dam ti vreme.. Dam sebi vreme… Uzmemo to vreme pa ga koristimo… I kako Iskoristimo to vreme ,dobijeni rezultati će nam sve reći… Ako imamo još vremena, razmislimo i delamo i odlučimo dal smo stigli do granice ili ima još da se putuje… E kad stignemo do granice kada sve to postane bolesno , znači da je vreme isteklo…

Možda neko i razume šta sam tela reći… Ja se sad dvoumim 😀

Оставите одговор

