Dobro jutro!

Dobro jutro!  Ni danas, ni bilo kada, ja nemam vremena za loše misli i loše ljude! Maske padnu, istina se otkrije… Ponekad su potrebne godine da nekoga upoznamo i otkrijemo… Onda se razočaramo… Razočaramo u te ljude… U stvari to nije istina. Mi se razočaramo u sebe! Razočaramo se u sebe jer nismo ranije otkrili ko su ti ljudi… Jer ih nismo upoznali i nismo videli ko su oni zaista. Zato otvorite oči… Slušajte dobro, čitajte između redova. Na vreme shvatite sa kim imate posla. To je nešto što sam naučila, da čitam između redova. Ja trpim i tolerišem. Prelazim preko gluposti. Ali na kraju ja nisam razočarana. Pokušajte da budete mudri. Da prepoznate na vreme, kakav je ko čovek… I da li je uopšte čovek! Ne dozvolite da vam bilo ko upropasti dan. Ne dozvolite da zbog bilo koga imate loše misli i loš život. Lep dan vam želim!

jutro ,dan život jupi

2 thoughts on “Dobro jutro!

    • Tako je Ljubičanstvenaaaaaaaaaa… Ili Ljubičiceeeeeee.. Ili Ljubiiiičastaaaaaaaaaaa… Tolerišemo..Opravdavamo.. sve vidimo.. al volimo… pa žmurimo..pa budemo slepi…I sve tako… A onda samo kažem.. A dal bi i vi mene tako razumeli i opravdavali da ja vama uradim to što ste vi meni? E draga mojaaaaaaaaaaaaa… Takve smo.. I to je to ❤ ❤

      Liked by 1 person

Оставите одговор

