Šta ja znam o ljubavi?

Ljubav… Neka mi neko definiše ljubav? Šta je to što mi tražimo i očekujemo ? Meni je prisustvo, poštovanje i ljubav,  nerazdvojno! Dvoje, jedno pored drugog. Tišina i zagrljaj…  Tišina koja se pretvara u pesmu … Zagrljaj koji otklanja sve strahove… Zagrljaj u koji staje sve… Sve boje i svetlost koja se ogleda u očima dok se gledaju… Stisak ruke dok vode ljubav…  Poljupci koji tope…  Umiremo i rađamo se ponovo…  Sedimo i čekamo… Ili vrištimo u sebi… Priđite bliže… Pogledajte se u oči.. Otvorite srce i dušu… I pogledajte… Pogledajte šta vam ljubav daje…. I pogledajte šta vi dajete…  Ne gubite vreme… Ne kradite vreme… Ne govorite da nemate vremena… Sve se dešava u sekundi.. U jednom trenutku sve može nestati… Sve se menja… Ljubav može nestati jer niste imali vremena za prisustvo… Ljubav može nestati ,jer niste poštovali ono što vam je ona dala… Manje mislite ,više osećajte… Napustite sve one koji nisu dostojni vaše tišine… Napustite one koji nisu dostojni vašeg prisustva…Napustite i one koji vam ne daju svoje prisustvo… Napustite one koji nisu dostojni vašeg srca… Nije  ljubav trpljenje i patnja… Ljubav mora biti obostrana… Zato napustite one koji vas ne čuvaju… Nije niko kamen, bez osećanja i potrebe pa samo da daje… Svima treba i da dobiju ljubav… Ljubav je danas luksuz! Ljubav je borba.. Ne samo da osvojimo… Ljubav je borba i da sačuvamo ! Ljubav je beskrajna… Šta mi znamo o ljubavi? Šta ja znam o ljubavi?

Оставите одговор

