Ja uvek mogu da živim u svom snu…

Ko ne želi, taj kaže : „Ne mogu…“ . Samo oni sa srcem mogu da improvizuju… Postoji ono što trebamo čuvati… Nekad su draži oni koji me mrze i poštuju… Možda je tajna ,zaboraviti… Zaboraviti i uživati… Kad pogledam unazad vidim sve svoje greške… Vidim svoje padove i promašaje.. Vidim svoje slabosti…  Vidim sva svoja razočarenja…  Znam da je bilo stvari koje nisam razumela… Znam da je bilo onoga što sam želela…..Bilo je i onoga čega sam ostala željna… To je moralo biti tako… Morala sam sačekati da mi život objasni i razjasni… Sve valjda postane jasno onda kada treba da postane jasno… Sve se valjda dogodi onda kada treba da se dogodi… Sada neke stvari znam… Valjda život i čine ti retki trenuci sreće… Ostali su tu da nas nešto nauče, da nam pomognu da porastemo…Da porastemo kao ljudi… Da porastu naše duše… Da naučimo da su male jednostavne stvari dovoljne za radost… Da se radujemo jer je duša živa… Ima ljudi što samo kukaju… Oplakuju svoju sudbinu… Ništa im nije dobro… ja sam naučila da vidim radost u svemu… Da uživam u svemu što radim… Sad dal ja užima u svemu što radim…Ili sam naučila da radim samo ono u čemu uživam… ? Ahaaaaaaaaaaaaaaa… Šta je sad ,po sredi?  Ipak sam naučila da uživam u onome što radim… Jer mnogo puta moramo da radimo i ono što ne želimo… Tako je lako iskomplikovati nešto što je jednostavno… Dok je tako teško nešto što je komplikovano učiniti jednostavnim… A sve je nekada bilo jednostavno… Nešto će ipak ostati zaključano u srcu… Zauvek… Ja uvek mogu da živim u svom snu…

Оставите одговор

