Sve drugo je iluzija…

Sve je ovo iluzija…

Da li će biti svih nas…

Kada sunce večeras zađe…

Kada mesec proviri…

I novi dan kad se probudi…

Kriza identite…

Ne znate da budete svoji

ali budite…

Gubite vreme ,

umesto da ga množite…

Bićete pojedeni…

Begunci od sebe…

Sa haosom u sebi…

Isekli svoja krila…

Zaboravili da je svet okrugao…

Da ne mogu pobeći…

Ponekad samo treba,

ispružiti ruke…

I umesto bežati,

naći i brinuti…

Ljubavi moja…

Da li će biti nas….

Vreme kuje zaveru…

Srce uzdiše…

Sećanja stvaraju iluziju….

Osmeh i oblačan dan…

Snaga i vreme…

Retki su oni koji to imaju…

Retki su oni koji sve to iskoriste…

Probudila sam se…

Ti još uvek spavaš…

Ja sam žena koja kaže šta misli..

Koja ne skriva svoja osećanja…

Ja govorim šta želim..

Nema poluistina…

Nema skrivanja kod mene…

Ja priznajem svoje greške…

Sve drugo je iluzija…

Ja tečem ,

ka moru…

Dok ne pronađem,

dok ne sretnem sebe…

Dok ne nađem svoje mesto…

Hoću da probam sladak život…

Hoću da živim i sa srećom

i sa nevoljama…

I kad je polutama

i kad je svetlo…

I kad je nemislosrdno

i kad je ludo…

Ja hoću da živim…

To je život!

Sve drugo je iluzija…

1395131_892490604164024_5555617461519997378_n

Оставите одговор

