Zaboravljam

Gubim se u detaljima…

Ti postaješ moja navika …

Moj slatki uzdah…

Nostalgija u duši…

Poljupce,

ne može ništa nadoknaditi…

Gubim se u poeiziji želja…

Zuje bubice u mojoj glavi…

Osmesi koje delimo su dobri…

Haos u našim mislima…

Lupanje u mom zaboravu…

Zaboravljam da sam htela

da zaboravim…

Rutina haosa u našim danima…

Gubim se u plitkim idejama…

Neiskorišćena energija me muči…

Sad gubim i ovu strofu…

Moramo naučiti,

da zaboravljamo…

Zaboravi sve što treba zaboraviti…

Nisam završila…

Moram da idem…

Opet sam zaboravila ,

šta sam htela…

Znam samo da te volim…

Volim snagom najjače oluje…

Volim veličine najvećeg mora…

Volim te zauvek…

Sve drugo…

Zaboravljam…

11128385_818375374924886_1513618910198915838_o

Оставите одговор

