I opet da ponovim : Sve što činimo ,činimo sebi!

Ovih dana dobijam mnogo zajedljivih i oprečnih komentara na neka moja pisanja i apele na fejsbuku. I razmišljam stalno o tome, kakvi su to ljudi? Odmah se vraćam, izgoreće mi projara 😉 Neće još,proverila sam.. Ja mnogo volim fejs… Da sam tamo, sad bi u mojoj grupi rekla da me neko podseti i neko bi me podsetio…I obično prvo napišem belešku na fejsu, pa onda kopiram ovde…Al mi sad nema fejsaaaaaaaaaaa… !!! Da li sam ja ovisnik?  Nećemo o tome..To i nije tema onoga što sam počela da pišem… Moram biti brza…Mašina još malo gotova, moram da raširim veš…Dolazi mi čovek.. Oću da ga doočekam spremna… Sa svim završenim kućnim poslovim… Da uživamo jedno u drugom na miru… Ali… Daaa.. Ni to nije tema ovog što sam počela i o čemu razmišljam danima… Pa ovako dragi moji,Sve što činite ,činite sebi! Pomognete nekome, pomogli ste sebi… Budete zlobni i zajedljivi, sebe ste zeznuli… Zar niste svesni toga? Sve se vraća… Ama baš sve… Pružite vi ruku danas nekome, sutra će neko vama… Podelite svoje malo sa nekime, nasmešite se, kažete lepu reč… Sutra to isto može biti vama potrebno… Niste ni svesni toga koliko vam sutra nečiji zagrljaj ili pogled razumevanja može značiti… Niste svesni… Danas vi ustupite nekome mestou prevozu, jednoga dana će i neko vama ustupiti.. Sve se mora zaslužiti… Vi što mislite da znate čija je patnja i žrtva veća.. Vi grešite…Vi ne znate ništa… Patnja je patnja…Tuga je tuga… Žrtva je žrtva… Muka je muka… Svakome njegova najveća… Sve se vraća…Karma je čudo… Život je čudo! I vi kreteni iz moje zgrade, što ste stavili žice na podrumske prozore da jadna maca ne može da uđe I vama će se vratiti… Ja ću vam vratiti..ima ja da pokidam te žice!! Eto.. To sam danas htela da kažem… Mašina završila… Veš se mora raširiti… A i projara je nadam se gotova.. Još da se plaknem,legnem i dočekam dragog  😉 😀 Sve što činimo činimo sebi !

žena. činimo sebi,

Оставите одговор

