Drži me za ruku

Ne plašim se samoće…

Ja živim istinu…

Glas mog ćutanja

i tišina mojih reči…

Ne plašim se samoće…

Nisam se sakrila od života…

Ja sam kao kutija

puna emocija…

Ponekad, nešto ispadne

iz nje…

Uglavnom sve čuvam u sebi…

I gledam tvoje oči…

Sve moje je u njima…

U tebi je moj raj…

U tebi je moj

početak i kraj…

Ne plašim se samoće…

Lepota je oko nas…

Lepota je u nama…

Emocije koje variraju…

Emocije koje teku,

našim dušama…

Ne plašim se samoće…

Ti si onaj koji sadrži,

sve moje snove…

Snove, koji će se ostvariti…

Snove, koji će ostati u nama…

I nikada neću prestati da verujem..

Da verujem u nas…

Ne plašim se samoće…

Samo me ti drži za ruku…

Drži me za ruku kada je sumrak

i kada zora sviće…

Drži me za ruku kada hodamo

i kada spavamo…

Ne plašim se samoće…

Sama ne mogu da živim

u ovom nesavršenom svetu…

Bez tebe sam dezorijentisana…

Bez tebe sam izgubljena…

Drži me za ruku…

drži me za ruku,ruke ,zoja

Оставите одговор

