O alkosima… Priča iz autobusa

„Kuj će meni da zabrani da pijem? Majke im ga nabijem… Za moje pare ću da pijem šta oću, kad oću i de oću… ! Steram im ga ocu… Hm…Oni će meneeeeee… Neznaju kuj sam ja… Tvrd sam im ja ora… Ha… Sas mene našli da teraju zajebanciju… Majke im ga nabijem… Nesu mi oni ništa dali… Ja sam radio i zaradio… I ću da popijem sve pare… Moje su… Mojeee… Oni će mi narede… Majke im ga nabijem! “ Reče čiča na autobuskoj stanici i navrnu iz flaše… Nešto… Jebem li ga… Neku rakiju… Moram li da opišem kako je izgledao ili to možete sami da zamislite? Prljav,masan… Zapušten… Gadan… Šta da kažem? Jesu pare njegove i zaista može sa njma da radi šta oće… Ali ljudiiiiiiiiiii… To je dno dna… Srozali ste seee.. Neznam gde ali srozali ste se… Mnogo nisko… Gde je dostojanstvo? Gde je ljudskost? Gde je razum? Za mene je alkoholizam kukavičluk… Beg od stvarnosti… Znam da je to bolest. Znam da je to biološki psiho-socijalni poremećaj… Neznam šta je mnoge ljude  oteralo u alkoholizam… Ali znam da zbog njih uvek ispašta bar nekoliko osoba iz okruženja. I ne, moj otac nije bio alkohololičar. Napio se samo dva puta u životu i tada je plakao. Svakako alkoholičare ne mogu da razumem i opravdam ! Svi smo mi odgovorni za svoje živote, svoje postupke i svoje izbore! Donosimo odluke i moramo da podnosimo odgovorno posledice tih naših izbora. Uteha i rešenje nisu u alkoholu…To je samo kukavni izbor koji vam daje lažan osećaj sigurnosti i moći! Alkohol ne opušta… Meni je super provod i bez njega… Ja sam osoba koja voli da ima kontrolu… Alkohol oduzima kontrolu nad našim mislia i delima… Ne može me niko naterati da pijem ako ne želim, nema tog običaja, prijateljstva,slavlja i tradicije koji me mogu naterati da se napijem…. To je samo naš izbor i naša odluka! Alkoholičari su bezosećajni lažljivi egocentrici!  Koliko ih prezirem, toliko mi ih žao… Propuštaju divan život jer su sebične kukavice! Moje mišljenje, naglašavam to!

_sp-znaci-teskog-alkoholizma

5 thoughts on “O alkosima… Priča iz autobusa

  1. Kćeri, kako da se složimo kada ih obožavam!
    Samo pod uslovom da nisu baš sasvim uz mene nego MALO podalje. Skroman sam, dovoljno je da to bude samo jedan jedini kilometar!
    „Ja sam osoba koja voli da ima kontrolu… “ Nisam osoba koja voli kontrolu. Ne pijem iz mnogo prozaičnijeg razloga, istog onog zbog koga ne pijem ni većinu sokova: ne volim taj ukus!
    Ne vidim nikakav smisao u tome da popijem nešto „zato što svi piju“, kao što nikada nisam ni zapalio „zato što svi puše“.
    Koja je to pamet i karakter da neko radi nešto što mu ne prija, zato što to drugi rade?
    Onda se pre može govoriti o bespameti i beskarateru!

    https://diplomiraniduduk.wordpress.com/2015/01/03/pice-i-napijanje-obicaj-ili-nesto-drugo/

    Liked by 1 person

Оставите одговор

