U svima nama postoji dobro i loše…

Svi mi  kao deca naivno verujemo da ako činimo dobro, bićemo i ljudima dobri. Život nas nauči da to baš i nije tako… Puno zlobnih i zločestih ljudi koji vole da čine zlo. To ne znači da mi postanemo kao oni… To samo znači da naučimo da se branimo od njih ili da ih uklonimo iz svog okruženja ako možemo. Verujem da svako od nas ima i dobru i lošu stranu sebe. Sad na nama je, kojoj strani sebe ćemo dati prednost. Ja sam izabrala da me kroz život vodi moja dobra strana. Ali sam i naučila da pokažem zube kada je to potrebno. Naučila sam sebe da dajem samo onima koji vide mene i onima koji su izabrali dobrotu kao svoj put. Moja dela i moji postupci su moja odgovornost… Ne želim da budem odgovorna za postupke drugih ljudi. Ostatak sveta bira šta će u njima preovladati… Greše oni koji misle da će loše pobediti dobro i da će uništiti dobro u dobrim ljudima. Dobro je uvek pobednik, jer dobro ima čistu i mirnu savest! Greše oni koji misle da je dobro glupo… I dobro može da bude loše i zločesto! Počnite malo da koristite inteligenciju koju ste rođenjem dobili… Dobro je mnogo opasnije ! Dobro pobeđuje! Dobra istina je mnogo veća opasnost od zle i lažne istine! Kapirate? Zato ja biram dobro i dobrotu! Biram da dam, da volim…Biram da ignorišem i izbegavam… Biram da gledam u lice ili okrenem leđa… Biram da budem dobra, da budem sigurnost za svoje dobre i voljene ljude! I biram veliko „NE!“ za one, koji za mene ne postoje. Po sebi znam da u svima nama postoji dobro i loše… Na nama je šta ćemo izabrati… Ja sam izabrala! Izabrala sam dobro!

dobro i loše zoja

4 thoughts on “U svima nama postoji dobro i loše…

  1. Neki pojedinci su za života stradali zbog dobra i istine, neki su smatrani budalama, ali samo su takvi mijenjali svijet i ostavili traga. Da li je njihova žrtva velika? Jeste. Ali samo takve je svijet prihvatio kao svoje istine. Sve drugo propada. (čitaj zlo) 🙂
    Uvijek me oraspoloži pomisao da imam istomišljenike.

    Свиђа ми се

    • Jezičarko..I mene ponekad zovu Jezičaro… 😉 🙂 Ljudi su kukovacie… Za svaku promenu i novitet ti moraš da odskočiš ,izdvojiše se od okoline i naravno da budeš smatran budalom…Skoro sam to objašnjavala mom muškarcu, za primer sam uzela telefon.prvi čovek koji je dobio ideju za razgovor na daljinu mora da je smatran ogromnom budalom i mora da su ga svi ismejavali..neko sledeći je malo više razmišljao o tome..itd.. dok evo sada taj telefon je nešto najnormalnije bez čega ne bi smo znali(mogli) više da živimo.. A koja budala svojoj sredini u svoje vreme mora da je bio čovek koji je prvi imao tu ideju 😉 Put dobra je težak ali m eni jedino prihvatlljiv.. I jesam i ja često neshvaćena… Ljudi vide samo ono što im je ispred nosa..jer su kukavice… Pa danas neko tuče ženu oni gledaju..neće da se mešaju..Čist kukavičluk.. I pusti izgovori.. Hvala ti draga ..I ja sam srećna kada sretnem istomišljenike ❤ ❤ Znam da nisam totalna budala… 😉 🙂 Znam da sam na pravom putu ❤ <3Hvala na komentaru i čitanju ❤ Mnogo mi znači ❤ Pozdrav i lep dan želim ❤

      Свиђа ми се

Оставите одговор

