Ja

Ja nisam glumica… Ne stavljam masku na lice, ni u životu, ni ovde… Ja sam ono što jesam… Ponekad stvarno komplikovana i sebi… Ali ne krijem ko sam zaista… Ne oblačim uniformu za noć i dan, ne stavljam osmeh ili suzu po potrebi… Znam da budem temperamentna i strastvena… Uglavnom sam staložena i smirena… Namere dobre i časne… Reči uvek jasne i glasne. Mogu mnogi da pokušaju da hakerišu po mom životu ali mene to ne remeti… Ja znam ko sam… I oni meni važni znaju ko sam ja. Ja sam osmeh, čista i jednostavna duša… Moje srce samo ljubav sluša… I može svako da pokuša… Ja sam neustrašiva… Doduše pred grmljavinom plašljiva… Mogu da budem iznervirana a mogu da budem i fina… Mogu u trenu da planem… Isto tako mogu i da stanem… Kad pogrešim ja priznam i izvini znam da kažem… Ne volim da lažem al zato slatkiše u trenu smažem… Znam da će me prijatelji razumeti… I znam da ćemo se uprkos svim iskušenjima voleti… I volim… Volim svog čoveka… I imam tu potrebu da stalno to govorim… Govorim koliko ga volim… Ja sam sva u njemu… On je sve u meni… Važni su mi oni koji me razumeju… Važni su mi oni koji me poštuju… Ja dajem sebe… Odana sam i verna… Prijateljstva su mi duga… Jer verna sam druga… Tu sam i kad je sreća i kad je tuga… Blagoslovena prijateljima… Zahvalna za sve što ima… To sam ja… Bez maske za svet… Bez laži i foliranja… Naučila sam da zlobnika uvek ima… Sa zajedljivim i destruktivnim komentarima… To je njihova nesreća… To je njihova tuga… Zato su sami, zato nemaju vernog druga… Mogu samo da ih zamolim, da se od mene sklone… Da me u širokom luku obilaze i da me se stvarno klone… Bez obzira što stavljaju maske prijateljstva, ja vidim ispod njih… Sitnice odaju… Stitnice pokazuju ko se ispod krije… Zato mi bolje da takvih oko mene nije… Neka svako svoje bitke bije… Meni u mom svetu najmilije… Ne puštam unutra sve… Samo one najbolje… Eto… To je to…

4 thoughts on “Ja

  1. Divno napisano!
    Volela bih da umem tako.
    Mene su životne okolnosti naučile da budem glumica. Ne, nije to da bih bila neko drugi, već da niko ne vidi kad sam povređena, da moji najmiliji ne vide kad mi je loše da ne brinu.
    No, dobro je i biće bolje!

    Свиђа ми се

      • Ja sam to radila, pa me proglasiše energetskim vampirom. Mislila sam da sam umerena, ali izgleda nisam bila.
        Ovde na blogu, obrisala sam mnogo postova, većina s tim nije imala veze, ali sam bila povređena. Onda sam shvatila da sam na jedno vreme prekinula veze sa ljudima koji to ne zaslužuju.
        Kad neko traži pomoć, a većina ćuti, ili kaže:proći će!
        Namerno sve pišem javno, nikog ja nisam ni povredila ni ugrozila.
        Hvala na razumevanju.

        Свиђа ми се

        • Ti si samo emotivna… To je jasno.. Kao i ja..zato imamo potrebu da pišemo ,da bi iskazali svoje emocije…A ponekad je potrebno povući se malo u sebe ,da bi bilo jasno…<3 I naravno da ti nije i nikada neće biti namera da nekoga povrediš ❤ Hvala i tebi što deliš svoje emocije sa mnom ❤ Kada podelimo bude lakše i tebi i meni.. Vidimo da nismo sami u tome ❤ Ljubim ❤

          Liked by 1 person

Оставите одговор

