Volim te

Volim naše znojave dane…

Volim kada iz nas izleću,

sterelice strasti,

koje paraju nebo…

Probijaju zvezde…

Ruše sve svetove

i  sve prepreke…

Kada ne postoji niko osim nas…

Gorim…

Zaboravljam da jedem…

Moj um je prazan…

Postoji samo jedno lice…

Samo jedno koje ja vidim…

I kad sam budna

i kad spavam…

Znam da te volim…

I kada te vidim

i kada želim da te vidim…

Volim te…

I nije me ništa drugo briga…

Ti to znaš…

Mogu da mislim u sebi…

Ali ja volim da mislim glasno…

Volim da kažem glasno…

Ja volim strasno…

Možda je nekome to blesavo…

Meni je ćutanje šašavo…

Ja volim….

Volim te…

I sanjam…

Sanjam te…

Mora da se sanja…

Dolaze i odlaze tuge…

Dolaze i odlaze radosti…

Noći su ponekad duge…

Sa tobom ću zauvek ostati…

Moja ruka u tvojoj ruci…

Tvoje oči u mojim očima…

Ti i ja…

Zajedno u dugim noćima…

Tvoje tvrdoglave ruke…

Stežu moje kukove…

Hvata nas i oseka i plima…

Bacamo sve okove…

I tonemo…

Jedno u drugom se davimo…

Nismo sami…

Mi se posedujemo…

Moj si zauvek…

Znaš to…

Gotovo je…

Ja sam tvoj dah sudbine…

Ja sam tvoja svetlost dana…

Sve drugo je ostalo napolju…

Izvan nas…

Mi smo sada jedan glas…

Ti si moj spas…

Ti si moja ljubav…

Volim te…

Volim te samo za sebe…

Ovaj svet više ne vredi bez tebe…

Još davno ja sam postala tvoja…

Iako to nismo znali…

Mi smo se čekali…

Tražili…

Bez poziva se našli…

Poljubac smo dali…

Sada je gotovo…

Jedno u drugom živimo…

Jedno za drugim umiremo…

Mi više nemamo izbora…

Razdvajale su nas godine…

Vratila sam se zbog tebe…

Da pronađem sebe…

Ovde sam zbog nas…

Jedno drugom smo spas…

Zbog tvoje senke,

Ja sam postala tvoja senka…

Ovako mora…

Ti i ja…

Do kraja…

Da živim u tvojim očima…

Da sanjamo u našim noćima…

Moja beskrajna ljubavi…

Ova te žena voli…

Toliko da ta ljubav boli…

Moram da pišem stihove…

Moram da kažem svima,

koliko te u meni ima…

Moram da  pišem,

da si ti svaka moja rima…

Moje Leto i Zima…

Moja kišna kap

i sunčev zrak…

Moje jutro i moj mrak…

Volim te….

Sudbino moja…

jklčć

2 реаговања на на „Volim te“

  1. Vratila sam se zbog tebe…

    Da pronađem sebe…

    ❤ ❤ ❤ da, da!!

    Свиђа се 1 person

Постави коментар