Ja čuvam dete u sebi…

Svi mi ponekad budemo razočarani…

Svi mi ponekad budemo prevareni…

Dopustimo da nas zavedu i prevare,

puke reči i anđeoski izgled…

Tako je to u životu…

Tako je to kad duša spava…

Srećom, istinska priroda se budi…

Izlazi na površinu…

I tuđa

i naša….

Imamo vremena da se suočimo…

Da shvatimo…

Možda je i to sreća…

Nikada nije kasno…

Iako smo sada,

hiljade kilometara daleko,

od sebe…

Ostali su samo zvukovi,

slike,

mirisi…

Mi moramo ostati svetlo…

Poslednje svetlo…

Neka niko ne razume…

Neka ismejavaju…

Neka bude samoća…

Sačuvaj dete u sebi…

Sačuvaj to uzvišeno stvorenje,

u sebi…

Neka njih ubijaju laži,

sebičlik,

ravnodušnost…

Ja ću biti sama…

Ja ću biti neshvaćena…

Ja ću plakati…

Ja čuvam dete u sebi…

10600461_733637543340855_9021467350096502527_n

Оставите одговор

