RIjaliti fejsbuk u našim životima! I… Hvala ti fejsbuče, živeo ti meni još dugo!

U jeeeeeeeeeee….  Sad se nešto razgovaram sa prijateljicom i shvatim da sam na fejsu od 2009 godine. U početku sam bila naivna glupačica, iskrena i otvorena za svakoga. Verovala sam da su svi ljudi dobri dok se ne dokaže suprotno… Sada potvrđujem da, ne da sam bila glupačica neko glupačaaaaaaaaaa… Ipak to iskustvo glupačice početnice ja nisam proćerdala uludo. Naučila sam da dobro razmislim pre nego li nekome nešto poverujem, naučila sam da budem obazriva, naučila sam da dobro posmatram ljude… Da ih osmotrim sa svih strana, iz svih uglova i u svim situacijama… Sada mogu svečano da se zakunem da mi je fejs dao bar tri mrvice mudrosti i naučio me kakvi su sve ljudi i na šta su sve sposobni! Ovo iskustvo ovde me obogatilo. Gde bi inače imala ovakvo šarenilo od ljudi sa svih strana, raznih životnih iskustava i tako različitih puteva i ciljeva. Gde bi drugde našla ovakvo skladište različitih ljudskih karaktera, morala, osećanja/neosećanja.. Toliko životnih filozofija, neke stečene, neke prihvaćene a neke naučene (Napamet 🙂 ) Glumci i glumice, foliranti i filorantkinje, prevaranti i prevarantkinje… Švaleri i švalerke, ljubavnici i ljubavnice, prijatelji i prijateljice… Zaljubljeni, odljubljeni, tužni , srećni, razočarani, oduševljeni, naivni ,glupi, dosadni , usamljeni, bezobrazni ,vaspitani i nevaspitani… Svega ovde ima… I posle svih tih susreta ostati svoj i normalan, to je veliki uspeh! Sačuvati svoj život, svoju privatnost ,sebe… Opaaaaaaa… Batooo… Kakav uspeh! Ostati svoj, pa još i postati nešto pametniji i mudriji… Oohohooo…. Kakav uspeh! No nije sve tako sivo u ovom rijalitiju zvanom fejsbuk. Nađu se i ovde oni retki, divni ljudi… Prepoznaju se i stvore se prijateljstva za ceo život… Zbog toga je vredelo preći sav ovaj put! Znam da su me mnogi doživljavali kao ludu, šašavu i glupu… Puštala sam ih da veruju da je to tako… Nemam ja potrebe da se bilo kome dokazujem, meni je važna moja savest! Neki su me izdali, neki razočarali, neki povredili ali znate šta… Oni su bili moji učitelji! Oni su me naučili svemu ovome što sada znam! Zato, hvala vam! Ostali su oni pravi i ostala je moja ljubav koju sam ovde pronašla i koja još traje. Morala sam da dodam ovo za ljubav… Pa nek neki puknu od muke. I ja sam samo obična žena, ponekad zločesta 😉 😛  Hvala vam i hvala ti fejsbuče !

fejs mudrost

4 thoughts on “RIjaliti fejsbuk u našim životima! I… Hvala ti fejsbuče, živeo ti meni još dugo!

  1. Da…Zato ih posmatrati.. Dobro ih posmatrati… Meni više nije moto: Svi su dobri dok se ne dokaže suprotno…..Neno…sestro slatka..Uvek ćemo naleteti… koliko god da smo pametnije uvek ima onih koji su zločestiji , bezosećajniji i koji žive da nekoga zeznu ,povrede, iskoriste itd….

    Свиђа ми се

Оставите одговор

