Neko vas posmatra, neko vam osmeh šalje… Lep dan dragi moji!

Možda se ne vidimo… Ali svi mi tu živimo… Moj osmeh će vas milovati, kada vam je teško… Pogledajte u mesečevu senku, tamo ja živim… Tamo se krije moj osmeh i moja suza… Tamo moje srce gori… Ako me ipak ne vidite, ne brinite… Ja vidim vas… Gledam vas tiho… U tišini… Stalno sam sa vama… U vašem srcu… Sigurna u vas, u svoju ljubav… Mnogi ljudi nemaju krila ali su anđeli… Šataju oko vas, gledaju vas i daju vam osmeh… To su vam prijatelji… Niste sami… Samo treba prepoznati… Samo treba znati, kome verovati… Kome osmeh dati… Budite pametni i mudri… Neko vas posmatra, neko vam osmeh šalje… Lep dan dragi moji !

jutro ,dan život jupi

Оставите одговор

