Budite svoji… Budite slobodni

Većini naših osobina mi vučemo iz porodice… Puno predrasuda i pogrešni znanja!!! Kad odrastemo mi nastavljamo da živimo sa tim pogrešnim idejama… Umesto da pratimo svoju unutrašnju mudrost! Mi možemo mnogo više postići… Mi možemo otići od ograničenja naše porodice i pogrešno naučenih modela ponašanja!!! Jer, mi smo ti koji patimo držeći se slepo tih pogrešnih stavova! Ne smemo dozvoliti da situacije i ljudi imaju vlast nad našim životom! Ne smemo dozvoliti da nas oni kontrolišu! Moramo napustiti sve ono što nas je povređivalo! Moramo naučiti da imamo pozitivan odnos sa sobom i sa drugima!!! Ako želimo da nas neko prihvati, kao nas… Baš takve kakvi smo… Moramo i mi da naučimo da prihvatimo druge, baš onakve kakvi su!! Znam da je ljudima često teško prihvatiti  druge…Ali moramo… I moramo da naučimo da prihvatimo sebe… Baš takve kakvi smo… Nemojte biti glumci koji glume naučene uloge da bi zadovoljili publiku… Budite svoji!!! To je naš rast!!! Moramo se osloboditi predrasuda i pogrešno naučenih modela ponašanja… Pratite svoj unutrašnji glas… Pratite mudrost srca i duše… Moramo naučiti da volimo i oprostimo!! Tek tada ćemo biti slobodni!!

2 thoughts on “Budite svoji… Budite slobodni

Оставите одговор

