Svi mi želimo nekoga….

Svi mi želimo nekoga…

Nekoga ko će nas razumeti…

Nekoga ko će čitai iz našeg pogleda…

Nekoga ko će razumeti i bez da kažemo…

Nekoga pored kog ćemo se osećati važno…

Nekoga kome ćemo prvi i jedini….

Nekoga ko će nas voleti baš ovakve kakvi smo…

Nekoga ko će nam uvek stavljati osmeh na lice…

Nekoga ko će nas zagrliti kada smo tužni….

Nekoga ko će nas poljubiti za laku noć…

Svi mi želimo nekoga…

Ali…

Dajemo li i mi to nekome?

Sve što tražiš moraš i dati…

2 thoughts on “Svi mi želimo nekoga….

Оставите одговор

