Moj mir i nemir

Svi mi lutamo i tražimo nešto… I ja sam godinama lutala i tražila… Tražila dok nisam shvatila… Sve je u meni… Samo ja mogu dati mir sebi i svojoj duši… To nije lako… Jer imam tebe… Ti si moj mir i moj nemir… Ne mogu da se zaključam, ne mogu da zatvorim vrata svog srca za neke emocije… Ne mogu da ne budem sentimentalna… I ne mogu da budem bezosećajna… To više ne bih bila ja… Lutajući sam sazrela, shvatila šta je važno… Dosta mi je lažnih prijatelja, lažnih osmeha, pripremljenih rečenica… Dosta mi je jeftinih intriga i licemrja… Ja želim samo mir i svog čoveka… Želim samo svoj mir i nemir i da me zagrli jako… Jako, najjače!

mir i nemir zagrljaj zoja

4 реаговања на на „Moj mir i nemir“

  1. Sviđaju mi se tvoji tekstovi..

    Свиђа ми се

    1. Hvala ti Rado ❤ ❤ Mnogo zbnači to što si mi rekla… hvalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ❤ Hvala što čitaš ❤ ❤ ❤ lep dan ti želim ❤

      Свиђа ми се

  2. Kod mene tako… 😉 ❤ Kod nekih onako.. 😉 😛 ❤ Hvala na čitanju i komentaru ❤ Pozdrav ❤

    Свиђа ми се

Постави коментар