Ti si moja ljubav

Zatvaram oči… Odlazim na putovanje u srce koje volim… Tvoj poljubac, me vodi… Tvoj poljubac, gasi sve reči… Utišava usne i pušta emocije da govore… Zaboravljam sve… Postojiš samo ti… Čovek, kog ova žena voli… I ljube se naše usne čak i pre poljubca… Ljube se i naši uzdasi… Ostavljam sve misli i idem ka tebi… Od naše ljubavi nikada ne mogu da odustanem… Ti, moje muško i ja tvoja dama… I činim sve, da tvoja zauvek ostanem… Poljubac… Dodir na koži… Gorim… Dok miris strasti se širi oko nas… Osećam tvoj ukus na usnama… Moja ruka klizi po tvom telu… Osećaš… Budim sva čula… Dodiruješ me… Treperim… Između nas, ogromna strast… Mi smo kao uzburkano more… Želim ovu beskonačnu slast sa tobom… Opet… I opet… Želim te… Tvoja koža na mojoj… Tvoj miris… Ljubav… Ti si moja ljubav… Predajem ti se… Uzmi me… Želim da gorim sa tobom… Ti si zapalio moju dušu i telo… Volim te…
emocije..reči zoja

					
Оставите одговор

