Zašto sam na blogu… Novi izazov, nova igrica…

Hvala divnim kolegicama blogerkama Slučajnoj domaćici, Rada72 i Neni 3110 , što me spomenuši i izazavaše 😉 Ako me još neko izazvao a nisam videla, hvala i oprostite…

Zašto sam ovde i kako sam počela da pišem blog?

Pa ovako… Od kad znam za sebe pišem, brišem i cepam… Nikada nisam ništa sačuvala… Jednog dana ćerka i brat mi napraviše fejs… To je bilo zbog igrice, „Farma“… Kao početnica u ovom virtuelnom svetu, igrala sam se, stavila po neku fotku i pustila neku muzikicu.. To je bilo sve… Dok se jednog dana nije desio kliiiiiiiiiiiiiik i ja shvatila da mogu  da napišem po neku svoju mudroliju, koju izgovorim…  Pisuckala tako po nešto na svom fejs zidu i svojoj grupici… Dok nisam shvatila da ljudi to kopiraju i stavljaju kao svoje… Tu mi malo proradila sujeta i osetila sma se nekakopovređeno… Pa to sam ja pisala a niko to ne zna. Onda sam počela da pravim beleške sa svojim pisanijem… I jbg… Opet isto… Ljudi bi samo Copi-Paste… Opet nigde dokaza da sam ja to smišljala… A čula sam za Blog… No niko u mom okruženju nije ništa znao o tome… U stvari mene je najviše naljutilo, kad je jedan poznat lik na fejsu, koji inače piše surovo, satirične i ismejavajuće tekstove i aforizme, napisao skoro „moj“ tekst… Onako kako ja pišem, optimistično i ljubavno… Moj tekst… Malo prerađen i izmenjen… Nešto dodato, nešto oduzeto… Tu se mnogo naljutiiiiiiiiiiiiiiiiim.. Uuuuuuuuuuuuuuu… I ukucam na internetu „blog“… Pojavi se ponuda od nekoliko blogova i kažu WordPress najpopularniji… Uđem, odradim, uradim i napravim sebi bloooog… Napravim blog da bi na neki način sačuvala i imala dokaz da sam ja nešto napisala… I dalje naravno postoji opcija Copi-paste… I dalje me to naravno naljuti.. Ali ovde bar imam sačuvano i imam dokaz da sam to ja napisala pre nego su oni kopipastirali 😀

Zašto pišem?

Sad se upitah, da nisam možda trebala prvo da napišem, zašto pišem… No, nema veze.. Pišem… Pišem da bi sačuvala svoje misli… Pišem jer se relaksiram dok pišem… Pišem da bi podelila neka svoja osećanja, razmišljanja… Pišem jer volim da pišem… Pišem jer se nadam da će nekada nešto od ovoga što sam napisala nekome i pomoći… Možda se neko pronađe u nekom stihu, možda neka rečenica nekoga uteši, neki tekst nekome ulepša dan… Pišem zbog sebe i pišem zbog nekoga… Nekoga ko će čitajući ovo što sam ja napisala shvatiti da nije sam u ovom svetu, da ima još neko ko ima iste strahove, čežnje, misli, želje, brige… Pišem sa nadom da će ovo što ja napišem bar jednoj osobi ulepšati i olakšati dan, život… Pišem sa nadom da ću nekoga utešiti i dati nadu da nije sam u ovom svetu ljudi… Pišem… Pišem za dušu, bez nekih ambicija… Pišem jer mi tako dođe i moram da pišem… Pišem jer bih eksplodirala da ne izbacim iz sebe sve svoje misli i osećanja koja mi naviru… Pišem jer mi je mnogo lakše da se tako izrazim, nego da moram da pričam… Pišem jer moja mudrovanja ostaju sačuvana i zabeležena na jednom mestu… Pišem…

P.S.

Pre bloga sam svom čoveku pisala gomilu pisama… Pisala sam mu ljubavne zavete… Pisala kad sam ljuta na njega… Pisala o svojim osećanjima… Pisala kad me napadne ljubav prema njemu… Svašta sam mu pisala a onda bi mu predavala te papire da čita… Mislim da njega baš raduje što sam napravila blog… Više ne dobija gomile papira sa neurednim rukopisom koje mora da čita a zatim priča šta misli o tome 😀

P.S. 2

U životnom horoskopu mi stoji mogućnost zarade pisanjem… Međutim, ja ništa ne zarađujem materijalno…Doduše, možda štedim na nekoj drugoj strani… Na pimer ne kupujem tabletice, jer se pisanjem umirim i olakšam 😉

Eto, tako… To je to… Neću prozivati nikoga posebno, već ko želi da napiše nešto i podeli to sa nama izvolteeeeeeeeeeeeeeeee. 😉 ❤

Blog

6 thoughts on “Zašto sam na blogu… Novi izazov, nova igrica…

  1. Hvala za divan post!
    Vrlo zanimljivo si napisala, baš kako ti umeš.
    Što se plagiranja tiče, ja sam se s tim susretala na Pinterestu. Shvatila sam to kao jednu vrstu priznanja, mada bi trebalo da stavim natpis preko fotografija svojih radova, ali nemam naviku.
    Idemo dalje, čitamo se Zoja!

    Liked by 1 person

Оставите одговор

