Život su trenuci

Ja sam misao…
I ja sam sa tobom…
Pratim te svuda…
Da nikada ne budeš,
usamljen…
Ja sam osećaj…
Osećaj u tebi…
Ona mala munja,
koja budi tvoje srce…
I ja sam jeza,
koja protiče,
kroz tvoju kožu…
Remetim ti um
i budim želju…
Ja sam blagi dah vetra,
Ona što talasa,
reku tvojih misli
I ostvaruje,
tvoje snove…
Ja sam opojni vazduh…
Miris ljubavi i ludila,
što putujem,
kroz tvoje telo
i kradem ekstaze…
I tvoja sam kučka i princeza,
u isto vreme sve…
Posebni moj,
to možeš,
samo ti…
Zauvek deo mene…
Moja saučesnik
u igri života…
Moj trenutak
i večnost…
A ti me voli…
Voli me,
kao žedna zemlja kišu…
Voli me,
kao tvoj svetionik,
na nemirnom moru…
Voli me,
za sve živote…
Uhvati me za ruku,
tako smo najjači…
Toliko jaki,
da nas ništa ne može uništiti…
Ostaje nam naš život
i trenuci,
koje moramo živeti.
život su trenuci živeti
Оставите одговор

