Biram…

Sedim u svojoj kutiji…

Neodlučna…

Razmišljam…

Grešim…

I to je život…

Gledam u ogledalo…

Ono ogleda moj život…

Moja prošlost i ja sada…

Sedim u svojoj kutiji…

Neodlučna…

Neodlučna da odlučim…

Da donesem odluku…

Svi smo zarobljeni u svojim kutijama…

Pokriveni tamom straha…

Izgubljeni da izaberemo slobodu…

Zarobljenici vremena…

Zarobljenici pogrešnih izbora…

Zarobljenici strahova…

Zarobljenici zabluda…

Zarobljeni u lažnom komforu…

Zarobljeni u nesigurnoj sigurnosti…

Sedim….

Razmišljam…

Da li sam u stanju da napustim svoju kutiju?

Da se spasim…

Da napustim svoj život…

Idem korak po korak…

I svaki moj korak je želja…

Želja za tobom…

Želja da svemu kažem zbogom…

Budim svoju hrabrost,

teram nesigurnost…

Pravim korak ka svojoj sreći…

Ne želim da zavisim od drugih…

Pratim korak svojih želja…

Biram tebe željo moja…

ljubav biram

Оставите одговор

