Kofer

Doći će dan našeg rastanka… Mora… Mora doći do toga… Uzeću jednog dana kofer i u njega spakovati sve… Spakovaću u njega, sve godine koje su prošle… Spakovaću sve što sam rekla, i sve ono što nisam rekla, takođe ću strpati u njega… Spakovaću sve mržnje i ravnodušnosti i sve tuge moje… Još ću u njega staviti sve gorčine i ožiljke i sve rane moje… Sve moje besove i sva ludila i sve bolove… Sve praznine srca, sve izdaje i sve lažne heroje ću nagurati unutra… Staviću u njega i sve besane noći, mračne dane, tužna svitanja…Sve nepažnje, malodušnosti, sve snove izgubljene i suze proplakane… Sve ću strpati u taj kofer… Sve ljubavi izgubljene i zaboravljene i sve lažne prijatelje i sve licemerne osmehe… Sve ću nagurati u taj kofer… Dobro ću ga zatvoriti… Obući ću svoju najlepšu haljinu, uzeću kofer i otići do prvog kontejnera… Sa osmehom na licu, ja ću ga spustiti pored, okrenuću leđa … Duboko uzdahnuti i počeću da dišem… Krenuću dalje… Slobodna…

kofer

4 thoughts on “Kofer

Оставите одговор

