Moj dom

Moj dom je moja duša…
Tu se jedino osećam dobro
i kao kod kuće…
Tu žive sve moje tuge i radosti…
Tu su smešteni svi moji dragi ljudi
i svi moji trenuci…
Svi moji stanari su slobodni da lete
i nije im potreban pasoš,
za život u mojoj duši…
Tu blizu duše,
u mom srcu sam zapisala,
da te volim…
Ja slušam svoje emocije
i svoja osećanja…
Ljubav mi greje dušu…
Ljubav greje moj dom…
Lažu i greše oni koji kažu,
da se zaboravlja…
Ljubav se ne zaboravlja…
Emocije se ne zaboravljaju…
Ljudi se ne zaboravljaju…
Zaboravljaju se stvari…
Voljeni su uvek sa nama…
U nama, u našoj duši žive…
Ja sam ostala dete…
Moja duša je detinja…
Jer ja imam sposobnost da sanjam…
Moj dom je moja duša…
U mojoj duši je čitav moj svet…
dom duša
Оставите одговор

