Srodne duše

Srodne duše… To je nešto duboko u nama, i ja mogu sada pokušati približno da opišem taj osećaj ali reči za opisati to ne postoje. To su emocije koje reči ne mogu da obuhvate.
I pre nego sretnete svoju srodnu dušu, vi znate da ona negde postoji i da se samo čeka trenutak vašeg susreta. Vi ste ovde da se sretnete. Pri prvom pogledu, vi znate da je to ona. Ima ljudi osećajnih, emotivnih, otvorenih koji to odmah prepoznaju. Na žalost ima onih koji nisu dovoljno porasli i to ne vide.
Nemojte da mislite da je srodnim dušama sve med i mleko i da je sve lako… I one moraju da uče da vole mane jedno od drugog… I one imaju uspone i padove… Čak im je ponekad i mnogo teže… Jer njihove emocije su obično intezivnije od normalnih odnosa… Oni su strasni, emotivni, impulsivni… Njihove emocije su na granici slobode i ludila… Caka je u tome da nauče da rešavaju sve negativne trenutke i da zajedno idu napred ka rešenju problema… Srodne duše su toliko povezane da znaju da zajedno mogu sve da reše i pobede… Oni su svesni da samo kopromisom i jedinstvom mogu sve. Srodne duše su kao blizanci, čitaju misli jedno drugom, izgovaraju reči u isto vreme, uzimaju telefon da pozovu jedno drugo u istom trenutku… Iako su razdvojeni oni su povezani i njihovi umovi su u skladu… Mentalna veza je jaka… Zajedno su oni bezbedni i jaki… Zajedno su zaštićeni… Srodne duše su jedna drugoj anđeli čuvari… Srodne duše su kao lepkom zalepljene… One ne mogu da odu jedna od druge tek tako… One ne mogu da zamisle više život jedna bez druge… Srodne duše mnogo više gledaju u oči jedna drugoj… Gledanjem u oči one razgovaraju i upijaju i daju ljubav… To je zbog duboke veze njihovih duša…
Ako ste mislili da su to dvoje koji se u svemu slažu, klimaju glavom, smeškaju se i jedno drugom govore… Da dragi/a? Ne… To nije tako. Srodne duše su dvoje koji se nadopunjuju, ispravljaju, savetuju, dogovaraju, rastu zajedno… Kad on misli da je u pravu a ja mu kažem, stani, razmisli, nije to tako…. Kad ja nešto hoću a on mi kaže, treba li ti to sad ili je ovo drugo važnije? Kad on padne u depresiju a ja ga zagrlim, utešim i nasmejem… Kad mene stigne tuga a on me privije uz sebe i kaže biće sve dobro… Kad ne zna di su mu gaće a ja mu ih dodam… 😀 Kad ja kuvam a on mi secka luk i renda Jabuke za kolače i još ga pitam da proba i treba li nešto da dodam.. Kad ga pokrivam u toku noći jer on spava do prozora… Kad mu kažem da mi malo govori lepe reči a on počne, šampita, krofna, sarma… Kad povisi ton a ja ga klepim po ćeli… Kad prdne i pravi se da nije a ja mu kažem ne brini, volim i tvoj prdež… Kad se raspravljamo, ubeđujemo, glupiramo, kad uprkos svemu postajemo jači i bolji… Kad ga pogledam i istopim se od miline… Kad me pogleda i kad u njegovom pogledu vidim sebe… Kad žuri da uđe u kuću a ja mu kažem.. Opet ti se kaki? Kad čuva na telefonu moje grozne, odvratne, fuj fotografije… Kad jedno drugom čitamo misli, završavamo rečenice, možemo sve da kažemo jedno drugom, kad opraštamo ono što ni sebi ne bi oprostili… Kad mi kaže čudovište i veštice… Kad mu kažem moje tri u jedan, “ Glupan, tupan i budala” . Kad zajedno prevazilazimo sve razlike i učimo… Kad sam pored njega a oči mi se smeju i iz njih curi ljubav… Kad bi me najradije zadavio a umesto toga se nasmeje i zagrli me… Kad ne možemo da zamislimo više život jedno bez drugog…
I nije više bitno dali su se tražili i nalazili iz života u život… Nije bitno da li je univerzum učinio sve da se oni sretnu… To je dvoje ljudi čije su se duše naselile jedna u drugoj i postale jedno, celo… I spojile su se sve njihove slabosti i snage… I oni sada zajedno rastu i idu napred… Prevazilaze sve prepreke, jer njihovo srce je našlo svoju drugu polovinu… Naći svoju srodnu dušu je jedno od najveći bogatstva života… To je najveća dragocenost… Ako ste imali dovoljno sreće da sretnete svoju srodnu dušu, čuvajte je… Ja vam želim bekrajne dane radosti i smeha, i noći pune zagrljaja i strasti kada ne postoji niko i ništa samo vi kao jedno…
PS Ako mislite da sada niste pored svoje srodne duše, ako osećate prazninu u sebi, nezadovoljni ste i nesrećni… Nemojte to trpeti dalje… Neki ljudi su se pojavili u naš život iz nekog razloga… Da nas nečemu nauče možda… Možda i da nas nauče da prepoznamo i cenimo srodnu dušu kada je sretnemo… Srodna duša se može sresti i kad smo vrlo mladi kao i kad iza sebe budemo imali podosta godina, iskustva i partnera… Samo verujte, otvorite svoje srce i dušu za ljubav… Samo voleti… Srećno!
PS Srodne duše će te prepoznati po tome kako se drže za ruke, dodiruju, miluju pogledom… Kada ih vidite, srce vam zaigra i poželi i sebi to isto… 43 godine sam to čekala… Sada ne mogu da zamislim svoj život bez njega… On je svaki moj udisaj…
srodne duše

6 thoughts on “Srodne duše

  1. Devojke…. ❤ Ima više srodnih duša…Ninočka ❤ Đurđa… ❤ Ljudi uglavnom i ne razmišljaju o tomei često prihvate sve zdravo za gotovo.. Ponekad je dovoljno samo zamisliti svoj život bez te osobe i znaš sve ❤ Ali samo jedna je ona tvoja polovina sa kojom luduješ i raduješ se 😉 ❤ ❤ Samo jedna ona tvoja polovina bez koje više ne možeš ❤ ❤ Ljubim ❤ ❤

    Свиђа ми се

Оставите одговор

