Zašto svi trpimo sranja?

Ljudi su skloni da trpe razna sranja… Kako na ličnom nivo, tako i globalno… Najviše volim da pišem onako lično, iz svog iskustva… Naravno, uvek se pripomažem i tuđim iskustvima i stručnim mišljenjima… Na kraju ja ipak donesem svoj sud i svoje mišljenje o svemu…
Vraćam se na početnu rečenicu… Ljudi su skloni da trpe razna sranja, sve u nadi da će se nešto promeniti… U tom čekanju i nadanju, ljudi gube sebe i svoj identitet… Treba se nadati, treba verovati… Ali ne beskrajno… Ne u trpljenju… Ne, na svoju štetu… Ne po cenu da izgubite sebe i svoju dušu… Znači pružiti šansu, verovati, počekati malo… I reći dosta… Dosta! Dosta sa sranjima! Znate, to je kao žena koja trpi nasilnika… Nije bitno da li je to fizičko, psihičko ili emotivno nasilje… Ona mu oprašta, trpi, nada se… Veruje da će on stati… Da će se on promeniti… Jok! Budale se ne menjaju… Vuk dlaku menja ali ne i ćud! Ništa bolje neće biti… Tako smo i mi kao narod u stvari svi ”žena” a neki tamo prcopevci su ti agresivni ”muževi”… Volim tako slikovito da se izražavam… Mislim, da tako bolje kažem šta mislim… A mislim… Nije da ne mislim… Većina onih koji manipulišu sa nama su u stvari nezreli, balavi klinci… Eto tako ih ja doživljavam… E baš neću… E sad baš tako hoću… Vratite mi moje lutkiceeeeeeee… Neću sa vama više da se igram… Ko je razumeo, razumeo je… Ko nije… Jeb ga… Meni dosta svega…dosta
3 thoughts on “Zašto svi trpimo sranja?

  1. Razumem, jer i meni je dosta nekih stvari. Trudim se da tada gledam ono dobro, jer to loše ne zavisi od mene.
    Trudim se da postupam tako da sebe mogu pogledati u ogledalu.
    Pobunim se po nekad, ali uviđam uzaludnost pobune, jer svi oko mene su paralisani strahom i trpe, a ja, ja ne mogu sama.
    Ostaje nada da će biti bolje.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

