Zašto…?

Zašto on?
Zašto on a ne neki drugi… ? Toliko muškaraca… A ja ne vidim nikoga, osim njega… Samo on je oko mene… Samo on je u meni… I divno je to… Videti i gledati samo jednu osobu… Divno je to kad postoji samo jedna tvoja polovina, koja popunjava sve praznine… Divno je voleti i biti veran… I dobro je to… Kada postoji neko, kome možete reći sve svoje strahove i snove… Dobro je to, kad je neko čitav vaš svet… Jer samo kad voliš čuješ glas duše i tvoju dušu čuje neko…
Ja slušam svoje srce i kažem ti da te volim… I čujem tvoje srce i tvoj glas koji mi kaže da me voli… Došla sam do ruba života… Anđeo slomljenih krila… Videla sam te oči i znala da neću više pasti… Sad plešem ljubav… Jer ljubav je sve… Ljubav nije banalonost… To su emocije… Jednostavne, obične a tako velike emocije… Ljubav je svako moje buđenje sa tobom u meni…
I trebaš mi… I trebam ti… Ne želim nikoga drugog… Ljubav je čekala nas… I mi smo čekali nju… Nisi znao da to postoji…Da postoji takva ljubav… A ja sam verovala… I našla sam svoje utočište… Bez tebe, bez nas više ništa ne vredi… Više ništa nije važno… I više ništa nema smisla…
Moje razmišljanje i moje ne razmišljanje… Moj pogled u svet i pogled u mrak… Moja tišina i moji glasovi… Moj spokoj i moj nespokoj… Moj mir i moj nemir… Moje sve… Moje sve, si ti…
Mogla sam biti samo jedna od mnogih… Mogla sam biti toja tajna koju si tražio i čekao… Mogla sam biti tvoj san koji se ispunio… Mogla sam biti đavolica ili anđelčica za tebe… Mogla sam biti pesak koji ti curi iz ruke ili kamen koji čvrsto držiš… Mogla sam biti ona koja ti stavlja osmeh na lice i suze na oči… Mogla sam biti tvoja briga i tvoja razonoda… Mogla sam biti tvoje slatko Grožđe i kiseli Limun… Mogla sam… A sada sam sve to… I sada si ti meni sve to…
I zašto ja a ne neka druga?
Volim teeeee… Volim teeeeeeeeeeee….. Volim!
11013602_776925429081204_46114052404829219_n
Оставите одговор

