Skupite sebe u sebi i budite slobodni…

U mojim mislima… Svetla gore od gladi za životom… Sve gori od emocija i mojih osećanja… Ja sam divlja žena… Pobunjenik… Ja sam ona koja se ne predaje… Okrećem i drugi obraz… Nastavljam sa novom rundom… Glad za istinom… Glad za svetlom… Hrane me otkucaji srca… Neizlečiva ljubav prema životu… Ja divlja i glasna… Slobodna… Dok nije došao onaj koji može da me vodi… Divlju i slobodnu…
Sve je ovde… U nama… U našim mislima… Svet je pun otirača… Treba ostati dostojanstven… Treba znati nositi svoju haljinu dostojanstva… Treba znati širiti svoj opojni miris u duše dobrih ljudi… Samo posebni ljudi ostavljaju svoj miris u naše duše… Samo oni koji imaju iste note u sebi, stvaraju i iste melodije… Samo oni koji se osećaju, plešu u istom ritmu… Svako od nas ima neku svoju priču… Ponekad nismo sposobni da je sami pročitamo… Zato nam treba neko poseban. Neko sa magijom u očima i svetlom u duši da pročita našu priču… I da nam ispriča našu priču… Samo onaj ko oseća ljubav i iz koga izlaze reči ljubavi ima moć… Samo oni sa detinjom dušom i čuđenjem u pogledu imaju moć da vide svetlo… Jer svetla svetle u nama…U našim dušama…
Samo retki znaju šta im je potrebno… Većina luta… Izgubljena u mraku… Većina hoda za svojim navikama… Umesto da odbace sve i skoče u život i prigrle ga… Umesto da rašire ruke i žive svoj život… Samo treba prestati verovati lažnim rečima drugih ljudi… I verovati sebi… Imati poverenja u sebe… Skupite svoje komade, ne jurite pogrešne ljude… Pokrenite se… Pokrenite svoje snove… Skupite sebe u sebi i budite slobodni… I budite ljubav… Jer ljubav može sve… Vi to možete! Vi ćete uspeti….
sloboda, slobodni..
2 thoughts on “Skupite sebe u sebi i budite slobodni…

Оставите одговор

