Srbija, uskoro…

U brate, što sam našo dobro snabdeven kontenjer, nego mlogo velika navala… Mora da se porani, ono baš… Pre neki dan se neki matorci potukli a neke ženturače se počupale… Mnogo dobro meze ima… Nešto planiram da napravim gozbu za vikend, pa brate ako si zainteresovan da odem sutra u nabavku… Ako si bez nekih obaveza, mogo bi brate da pođeš saS mene da mi odguruješ one matorce, što oće na mufte, preko moje grbače da uskoče u kontenjer… Mislim, ono brate, treba mi podrška… Onomad, jedva se izborih za ručak… Oće neka babetina da mi isčupa iz ruku, brate, moj bajat lebac… Oči da mi iskopa matora… A vidim iz džepa joj viri okrajak a ona oće moje parče leba… Mislim svega ima… Ljudi više ništa ne poštuju… Šta ima oni sa Novog Beograda da dolaze kod nas na Zvezadru i butaju po našim kontenjerima? Gde to ima brate? Nemoral i nepoštovanje… Mislim ljudi su katastrofa… To što su oni dopustili da oni sa Banovog Brda dolaze u njihove kotenjere i da uzimaju njihovo parče leba, misim, to je brate njihov problem… Nek rešavaju to sa ovima iz Opštine… Premijer je lepo reko, svako u svoj kraj i u svoj kontenjer… On čovek lepo sve zbori i misli… Sve za naše dobro, da izađemo iz krize bar do 3168… Mislim brate, gde sam ono stao… Da, planiram sledećeg meseca da odem u šoping do Rumunskih kontenjera… Malo da obnovim garderobu, ovo-ono… Tako da bi trebalo da počnem sa pripremama… Možda da polako krenem sledećeg vikenda… Samo da napravim plan puta i obezbedim neke malo bolje očuvane tikepa… Ako znaš gde mogu da ih nabavim ili ako ti imaš brate da mi daš? Uf, opet sam prekoračio unos vazduha, pali mi se alarm… Saće ovi iz poreske da me isključe… Moram na kratko u stanje hibernacije inače će me ukinu pa onda ništa od naše gozbe za vikend a ni od mog puta za Rumuniju… Šaljem ti tri udisaja vazduha i jedan mali osmeh… Tako je vreme burazeru, mora se zgrčimo i prištedimo… Da su bolja vremena, poslao bi ti i tri velika..Hahahaaaaaaaa… ! Međutim to danas oduzima previše vazduha, a vazduh košta.. Teška vremena brate… A mi nezahvalan narod… Oćemo da dišemo, jedemo, smejemo se… Eeeeeee… Mlogo mi tražimo… Ups… Moram da idem… Ponestaje mi vazduha….

kontejner srbija

4 thoughts on “Srbija, uskoro…

Оставите одговор

