Aman-Zaman!

Aman-zaman! Svi koristite iste fraze… Sjaši Kurta da uzjaše Murta! Zar je to izgovor i opravdanje da ćutite i ništa ne činite? Pa ima da jašu i da sjašu sve dok ne budemo mi kao narod kompletno zadovoljni. Pa ne treba nam neko ko će da nas jaše… Aman-zaman! Mi bre njih treba da jašemo. Alo… Narodeeee… Oni treba nama da služe… Mi smo gospodari! Mi smo važni! Mi treba da odlučujemo o našoj sudbini i sudbini naše dece… Gde ste vi, gde živite? Negde ovaj narod stao sa razvojem…. Jel vam stvarno trebaju Kurta i Murta da vas jašu?

vlast vučić jebanje nacionalno sloboda

4 thoughts on “Aman-Zaman!

  1. Šta predlažeš, kako da ih zbacimo s leđa i zajašemo?
    Pazi, mnogi, čak većina, pogledaj unutrašnjost, male gradove i sela, i nisu svesni da ih jašu. Oni se, sitne duše, raduju kad se objavi vest da je neko uhapšen, kao da im je kapnulo hiljadak evra u džep. Ne vide da nikada, ama baš nikada nema vesti da je neko i osuđen.
    Izbori idu, a izbora nema!

    Liked by 1 person

Оставите одговор

