Volim te!

Volim te…. Volim tvoje usne na mojim usnama… Volim tvoje oči kada me gledaju pune strasti i divlje želje… Volim tvoje ruke kada me dodiruju i grle… Kada si ti pored mene, nije mi hladno, ne bojim se i ništa mi drugo ne treba… Volim te… I volim tvoje toplo telo koje pali plamen u mom srcu… Volim te… Moja duša i telo su samo tvoji…
Sa tobom moje srce leti visoko i ja sam na oblacima vedrog neba… Moja ljubav je postojana i ne prolazi i nikada neće proći… Strast prema tebi je večna… I ti si moj vazduh i ti si u svakom mom udisaju… Postoji ta istina… Da prava ljubav pobeđuje sve… Ona je postojana i teče kao reke ka svom cilju… Moja ljubav teče ka tebi… Samo ka tebi… I moja osećanja su čista i uvek ista… Moja osećanja su sva podređena tebi… Samo sa tobom ja letim visoko…
Samo me drži za ruku… I ja ću uzeti tvoje ruke i ljubiću ih… I ljubiću tvoje usne… I hodaću pored tebe… Sve… Samo da moji dani prolaze pored tebe… Moje srce je tvoje… Moj osmeh je tvoj… Moja ljubav je tvoja.. Sve si uzeo… Dala sam ti sve… Meni trebaš samo ti i da hodam pored tebe… Da pričamo, držimo se za ruke i zaspimo zagrljeni…
Moja želja prema tebi čini da stalno drhtim… Mogu stalno da te gledam i znam da te želim sad i zauvek… Ne želim da gubim vreme… Možda jesam ponekad luda… Ali znaj, to je zbog ljubavi… Ja želim da budem kraj tebe, kada ti je hladno da te grejem… Kada je život surov, da te zagrlim i dam nadu… Kada si tužan, da ti vratim osmeh… Kada je mrak oko tebe, da budem tvoje sunce… Želim da budem tvoja prva i zadnja misao… Ona na koju misliš i u snu i na javi… Želim da vidim tvoj osmeh i ljubav u tvojim očima… I da je kraj sveta ili moj kraj imala bih samo jednu želju… Da vidim tebe i da me držiš za ruku…
Ovom svetu ja više ne pripadam… Ne bez tebe… Ti si ono jedino što me drži i veže za ovaj svet… Zato me ne puštaj… Drži me čvrsto, ljubi me nežno, gledaj strasno… U mom umu si samo ti… Praviš haos u mojoj glavi i upravljaš mojim mislima… Ne puštaj me, drži me čvrsto ali me oslobodi… I ne puštaj me… Ja pripadam samo tebi… Sve drugo je hladno… Čuvaj me… Kontroliši me… Uzmi me… Ljubi me… Drži me čvrsto… Ovom svetu ja ne pripadam… Ne, bez tebe… Ja sam tvoja… Tvoja zatvorenica… Ja sam robinja tvog srca… Ja sam zarobljena u tvom umu… Oslobodi me a zatim me drži čvrsto i ne puštaj me… Drži me…
Volim te… Moja ljubav je samo za tebe… Čekala sam te ceo život… Pogledaj u moje oči… Pogledaj ljubav u njima.. Moje oči te ne lažu… Moja ljubav je prava… Moja ljubav je iskrena… Pogledaj u moje oči i znaćeš da je sve moguće… Pogledaj i znaćeš da sa tobom ostajem zauvek… I sada pišem ovo ljubavno pismo i želim da ono stigne pravo u tvoje srce… Šaljem ljubav od mene samo za tebe… Moja ljubav je istina… Moja ljubav si ti… Volim te… I voli me… Voli moje srce i dušu…. Voli mrvicu onoliko koliko ja volim tvoje srce i dušu…
Ja sam poetska duša… Ja sam topla duša… Mene strast nosi i letim po oblacima… Ja gubim kontrolu… Misli koje se roje po mojoj glavi, sapliću se i prave haos… Strah koji ponekad pobedi… Strah da sve je samo san… Tad gubim kontrolu… Strah je kriv… Ljubav je postojana… I znam svoju sudbinu… Moja sudbina je u tvojim rukama… Želim da pravimo zajedno planove, da radimo sve zajedno… Da se smejemo ponosno jer smo ostvarili svoje snove… Da pomažemo i podržavamo jedno drugo… Da se oslanjamo jedno na drugo i da delimo i smeh i suze… Kao partneri, prijatelji, ljubavnici… Da delimo život, da delimo sve… Volim te… Ti si moj muškarac, moja ljubav, moje sve… Zbog tebe su vredne sve moje suze i sve usamljene noći…
Život bez tebe je život bez nade, sreće, sunca, smeha… Život bez tebe je život bez ljubavi… I biću pored tebe uprkos svakoj oluji… Sa tobom ću prkositi tamnim oblacima… Samo me drži za ruku… Ja ću oterati sve loše misli… Ja ću čvrsto stajati pored tebe… Samo me drži za ruku… Zajedno ćemo održavati ravnotežu… Zajedno ćemo preživeti sve i videti sunce… Samo me drži za ruku i hodaj pored mene… zajedno ćemo videti naš put… Ljubav će učiniti da budemo srećni… Držaću te čvrsto za ruku… I nikada te neću pustiti… Verujem u tebe, verujem u našu ljubav… Zauvek… I pisala sam sve ovo za tebe… Da znaš kako se osećam, da znaš šta mislim… Da znaš da te želim zauvek… Da znaš da… Volim te…
1781701_774132109282008_276458191_o (1)
Оставите одговор

