Moja razmišljanja, moje misli…

Ponekad ne postoje reči za moje misli… Ćutim… To nije zato što ne želim da pričam… Možda bih rekla svašta ali… Reči ne postoje… U početku sam mirna… Pokušavam da shvatim svoje misli, svoje emocije… Pokušavam da dođem do istine… Teško je to sam sa sobom čovek da reši… Znate, istinu će vam samo dve osobe reći… Onaj ko vas ne voli a iznervirao se strašno i izgubio živce i osoba koja vas voli najviše i želi samo istinu da vam govori! Ja nisam ni jedno od ta dva sebi… Zato budite strpljivi sa mnom…
U meni su jake emocije… Prejake za mene… I lome me… I misli su u sukobu… Smenjuju se… Kao kapi kiše mi promiču umom… I putujem… Putujem po bespuću svojih misli… Prihvatam odgovornost za svoj život… Na kraju on me vodi tamo gde ja izaberem… Samo ja pravim izbor… Niko drugi… Sve je stvar našeg uma… Naših misli… Sreća je u nama… Da, to je tako… Imati cilj u životu, sačuvati delove sebe, imati ljubav i dati je… Ništa nije u vremenu oko nas.. Sve je u našem umu… Vreme prolazi… Vreme nam klizi, promiče… Vreme se ne kupuje… Vreme se ne vraća… Vreme krade delove naših života… Sačuvati sebe i one koji su delovi nas i naše duše… Sve drugo prolazi i nestaje sa vremenom…
Život nam daje lekcije… Puno malih lekcija svaki dan… I nemamo odgovor i rešenje za svako pitanje, za svaki problem… Ali učimo i otkrivamo kroz lekcije koje nam je život dao… Slušamo sebe… Svoju intuiciju… Shvatamo šta je važno… Ko je važan… Shvatamo šta ostavljamo iza sebe u juče a šta ide sa nama u sutra… I biti od akcije… Da… Ne predati se strahovima… Ne sedeti i razmišljati kao ja… Akcija je hrabrost i pobeda… I zato kažem sada sebi… Ja sam žena i devojčica, baka i beba, princeza i veštica… Ja sam sve to u jednoj meni… Ja sam sve! I ja zaslužujem najbolje! Ja vredim… Ja znam… Ja vidim… Ja volim… Ja mogu biti samo nečije sve ili ništa… Nema tu sredine! Ja sam žena od reči…I pišem poeziju za sve ono što ne mogu da vam kažem… I budim se skoro svake noći… Sa svojim mislima, željama i snovima… I nastavljam opet da spavam, da sanjam… Ja verujem u dobro… Ja verujem u ljubav!
I znaš šta još… Uzimala sam tvoju bol za sebe… Krala ti je… Davala snagu… Verujući da ćeš ti to isto učiniti za mene… I volim da pričam…Da kažem, kada imam reči za to… Jer istinu ti govori neprijatelj i istinu ti govori prijatelj… Šta sam ja od toga? I znam da smo isti… A to treba da bude uteha… Saznanje da nisi usamljen… Da nisi lud… Da ima neko isti kao ti… Samo izađi iz kaveza… Postani slobodna ptica… Oslobodi se predrasuda i tuđih misli, zamisli i ideja… Moraš sanjati… Kada je čovek previše budan, život mu se raspada… I ja sam često i tužna i srećna… I pokušavam da shvatim život i da mu dam smisao… I to je deo života… razumeti i dati smisao… I negovati one koji vide i čuvaju vašu dušu… A meni treba ruka, da me čvrsto drži… Da znam da me razume, da je tu za mene… Ja sam žena… Ja sam sve… Ja sam tu… Slušam… Razumem…Verujem… Živi smo… I svaki sekund je važan… Svaki tren je prilika… Svaki minut je dar… Dar od Boga!
snovi želje misli san
 
 
2 thoughts on “Moja razmišljanja, moje misli…

Оставите одговор

