Ljubavi moja…

Magla na očima… Kada si ti u pitanju… Ti si početak i kraj mom skitanju… Moj san i java… Moj dah i uzdah… I luda sam… Magla na očima… Ti si moja topla letnja noć… Ja sam zvezda što te zove u pomoć… Ja sam ta što te voli… Luda sam… Srce neće nikoga… Ti si sve što mi je potrebno… Moj talas sudbine… Moje nebo i dubine… Jer za tobom luda sam… Mogu biti ljuta… Mogu ti reći svašta… Al moja duša, tebi sve prašta… I neću te dati… I neću te ostaviti… Voleti tebe je jedini način na koji sada mogu da živim… I luda sam… I magla mi je na očima… I nije ništa uzalud… Dao si mi smisao… Sve si promenio… Ceo moj svet okrenuo… Moje srce rasplamsao… U meni vatru upalio… Ništa više nije isto… I ništa više neće biti kao pre… Večna je ljubav ova… Rođena iz mojih snova… Zauvek tvoja, ljubavi moja…
ljubav potreba ti
Оставите одговор

