Ako me želiš…

Ako me želiš…
Znaš gde me naći možeš…
Potraži me iza sunca…
Iznad oblaka…
U zvezdanoj noći,
kad je mesec budan…
Donesi mi snove od želja,
od svega onog što nam nedostaje…
Pomiluj me sa naletom vetra…
Poljubi sa kapima kiše…
Nemoj više da kriješ,
ono što je loše u tebi…
Prazninu je najteže sakriti…
Moja nesigurnost,
neka bude početak i kraj…
Nek budem snaga
a ne slabost…
Možemo se praviti da ne znamo…
Mi znamo,
čak i kad ne želimo da znamo…
Treptajem oka,
ja tresem tvoj um…
Budim te i podsećam…
Zapamti ono,
što sam tvom srcu dala…
Iz deponije moje ljubavi,
izvlačim trenutke nežnosti…
Budim tvoje sećanje,
zaustavljam traganje…
Tražim od tebe buđenje,
za dobro raspoloženje…
Daću ti beskorisne laži…
One su sve i ništa…
One daju moć,
koja se traži…
Zato me opet slaži…
Slaži,
kako me želiš…
I korak,
po korak…
Nemoguće učini mogućim…
Sakupićemo mrvice
i popuniti mozaik…
Postati saučesnici
u osmehu…
Idemo na putovanje…
Samo napred!
Ne tamo,
gde smo sve ostavili…
Samo slušaj
i prepoznaj pogled…
Samo gledaj
i videćeš osmeha nagoveštaj…
Moje sunce će te ogrejati…
Moje vetar će raspršiti sve…
Svaki dan,
mi ćemo slaviti…
Sve više
i više…
Sve bolje
i bolje…
Naučiti,
šta je život…
bez bojazni,
bez uslova,
bez straha…
Samo biti,
ono što jesi…
Ako me želiš…
zoja živit strah budi ono što jesi
6 thoughts on “Ako me želiš…

Оставите одговор

