Smučilo mi se sve!

Ovi što su se juče šetali protiv njih, za mene su njihovi a ne moji… Isto s… samo drugo pakovanje! Samo da rasčistimo to! I sramota me što se moji istomišljenici nisu organizovali! Moji istomišljenici bi bili ljudi, koji bi da žive sad i normalno. Ljudi koje bi bilo briga i za politiku i za Nato, i Evropsku uniju, i Rusiju, i Ameriku…Ljudi kojima bi se j… za ceo svet, samo da živimo normalno! Nek se oni lažu između sebe i sami sebe, samo nek mi živimo normalno! Nek se oni igraju igrice moći i važnosti, samo nek mi živimo normalno. Mislim, to što se burazer utripovao da nam radi na korist a nama sve gore i gore… I što je utripovao da smo glupi i da nasedamo na njegove laži, malo se zajebo… Šta bre oni misle, da smo mi sisali vesla? Preterao je u svakom pogledu! Medijska blokada, uradio je sve za šta je pljuvao prethodnike da rade, sklonio svakoga ko mu smeta, pravi svoju policiju, ma doveo nas do dna… I povrh svega se pravi dobročinitelj… Znači, nemam pojma o politici, pišem kao jedno žensko čeljade, majka, sestra, drugarica, gospođica… Za takve kao što su oni, ja sam samo jedna glupa žeMskinja. Ali ovoj žeMskinji su se smučili svi dobročinitelji, veliki nacionalisti, evropejci, rusofili i svi ostali koji bi da pripadaju nekom stadu a ne sebi i svom životu! Jednostavno razmišljam, bez puno filozofije i ukrasa… Žena sam, srpkinja, rođena u Srbiji, na Balkanu, u Evropi, na planeti zemlji, mrvici u kosmosu… I što sam ja, i što je neko ko je rođen negde drugde, što smo mi drugačiji jedni od drugih? Svi smo mi mrvice u beskarju kosmosa… Svi mi živimo na ivici jedne zvezdane kapije… Al neću da živim na ivici kapije pakla! Oću da živim! Neću da preživljavam! Neću da neko manipuliše moji mislima i osećanjima… Mogu da pokušavaju ali sam stavila zid između mene i njih… Ja hoću da živim normalno u svojoj Srbiji, u svom Beogradu! Jer tu sam ja rođena! Tu je moj život i moja sloboda! Jednostavno dosta mi je diktature i politike u mom životu! Hoću da živim normalno!

politika vučić zoja

One thought on “Smučilo mi se sve!

  1. Zar je moguće da se tebi sve smuči? 🙂
    LJudi koje žele normalan, običan život, prvo treba da se za to izbore, jer je sve postalo nenormalno.
    Baš to što žele mir i spokoj, sprečava ih u borbi.
    Nadam se da ćemo iz tog kruga izaći.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

