Nisi me shvatio ozbiljno

Smejala sam se…
Nisi čuvao moj smeh…
Moja tišina je mirisala
i stvarala buku…
Bio si gluv
i reči si moje topio…
Muzičar koji nije znao da svira,
na strunama moje duše…
Voljen od svih mojih čula…
Ostavljao me brutalno…
Svi moji putevi su vodili ka meni…
I znaj…
Sve završava u nama…
Pisala sam sve, što je već napisano…
Pričala sam sve, što je već rečeno…
Radila sve, što je već urađeno…
Držala vrata otvorena
a ti ih zatvarao…
Nisi me shvatio ozbiljno…
 vrata zoja
Оставите одговор

