Opet ja o životu razmišljam

Život se ne živi na kredit. Život se živi svakog trenutka, najbolje što možemo. I nije bitna količina, već kvalitet. Bitni su oni, što na vrhovima prstiju dođu, kada su nam najpotrebniji, kada najmanje očekujemo… Bitni su oni koji vole sve naše slabosti i sve naše snage. Bitni su oni koji nas vole bezuslovno i koji nam vraćaju osmeh u najtežim trenucima. Bitni su oni koji čine da se osećamo kao najvažnija i najposebnija osoba na svetu. Bitni su oni koji znaju da se nose sa svim našim ludilima i promenama raspoloženja. Bitni su oni koji nas podsećaju šta je važno i koji nas podsećaju da nikada ne gubimo nadu.
Nikada u životu nisam volela velike stvari. Nije mi potrebno zlato i srebro, ne trebaju mi zaslepljujuća svetla i aplauzi mase… Ja sam jednostavna žena, možda sam zato i komplikovana. Ja volim jednostavne stvari. Meni treba toplina i nežnost. Zagrljaj u koji ću se sakriti kada se osećam usamljeno. Meni treba mesto gde mogu da zatvorim oči i da se osetim spokojno. Treba mi samo da me neko umiri i razume moje suze kao deo života i lekcija života. Mesto gde ću se opusti i udobno i mirno ležati a zatim svoju tišinu pretočiti u radost. Treba mi neko sa kime ću sačuvati dostojanstvo i u najtežim trenucima. Vidite, ne tražim ja puno… A opet je tako teško to naći i razumeti… Zato sam ja komplikovana žena. Jer ko danas očima može videti dušu umesto tela? Naš pojam lepote nije isti.
Zato ja gasim svetla i odlazim u snove a iza sebe ostavljam sve što me boli. Naučila sam da se borim za ono u šta verujem, teško prihvatam da nešto ne mogu promeniti ali zato sve negativno ostavljam iza sebe. Volim one koji vole mene. Negativne ljude osećam i oni sami beže od mene. Ne čeznem za onima što su okrenuli leđa dobru. Volim da sedim i posmatram drage ljude. Razumem ih bez puno reči, svesna šta osećam u sebi. Razgovaramo očima. Jednom sam pročitala, kada ljudi razgovaraju očima nema gramatičkih greški, istina. Naši pogledi su savršene rečenice. I savršeno je kada imate ljude sa kojima možete tako da razgovarate. Oni su naše svetlo koje se pali i vraća nas i drži u stvarnosti.
Znate, najteža borba je borba sa samim sobom. Boriti se protiv svoje prirode, da ugodite svetu je borba u kojoj gubite. Niko nikada neće biti kao što vi želite, takođe ni vi nećete nikada biti baš sve što neko želi. To čini razliku i posebnost između svih nas. Sposobnost da prihvatimo drugačije ljude. I sposobnost da budemo svoji, ono što jesmo. Prihvatiti sebe i svoju prirodu. Sve drugo je uzaludna borba… Naš ego nam je najveći neprijatelj, ja to znam… Pogrešno je misliti, da ćemo mir naći kada nam sve bude potaman. Mir moramo naći u sebi i tada će sve doći na svoje mesto. Ne juriti, ne slediti nikoga, samo pratiti sebe i čuvati one koji vas biraju zbog toga.
Svi smo postali robovi. Robovi bez slobodnog vremena u jurnjavi za novcem. Svi robujemo koje čemu a sutra nas neće biti i čemu onda sve to? Naš um nas zadržava i koči. Um nas sputava i krade nam dragoceno vreme. A možemo biti slobodni. Slobodni da živimo i dišemo… Pravimo pogrešne izbore, donosimo loše odluke, decu učimo da budu kao mi… A gde smo mi? Šta smo postigli? Odustali smo od svojih snova, zbog nedostatka vremena… A vreme je i bez toga prošlo… Život je prekratak da bi smo odustajali od svojih snova. Slušajte svoju dušu. Samo ono što dolazi iz duše je bitno. Duša prati emocije. Jeste naša duša nestabilna i sklona promenama, iz nje dolazi sve što je ludo, rizično, glupo… Duša traži promenu. Kad idete dušom, nema “ali”, “ako”, “možda”,”videću”… Sa dušom idemo u promenu, odmah, sad, bez odlaganja, bez planiranja… Duša je spontana i neposredna, ne priznaje nikakve zakone… Ako vam neko nekada izgleda previše ludo i šašavo, radi nešto što bi malo ko učinio, nije to luda osoba… To je samo osoba sa previše duše.
zoja život kredit
8 thoughts on “Opet ja o životu razmišljam

Оставите одговор

