Pokušaj, ako možeš

Pratim svaki zvuk svog srca.
Pokušavam da shvatim,
šta se dešava u njemu.
Strah od bola uvek je postojao,
ali ja sam ti govorila,
da te volim.
Živeo si u meni…
Sve strasti
i tajne sam ti dala.
I kada su vetrovi duvali
u moje lice,
ja sam išla ka tebi…
Zapamti…
Bila sam tvoja.
Sada sklapam mir sa sobom.
Sve ono što ključa u meni,
ja hladim mislima o tebi.
Isključujem sve emocije,
gasim sve zvukove…
Nije dobro ostaviti ništa na pola…
A ti si ostavio pola mene.
Završićeš u paklu…
Paklu svoje nečiste savesti…
Ne želim ti to…
Uteši se,
budi zadovoljan…
Pokušaj,
ako možeš.
zoja život pola
2 thoughts on “Pokušaj, ako možeš

Оставите одговор

