Nisam više slepa

Od ovog jutra,
ja svet posmatram drugačijim očima.
Videću van vremena i prostora.
Gledaću izvan svih granica,
tamo gde me misli odnesu.
Neću više slepo stajati,
za one koji nikada nisu bili tu za mene.
Sveci,
koji su samo pričalio grehovima drugih.
Ne namećem nikome ništa,
svi imamo slobodnu volju.
Da živimo u oblicima,
koje smo izabrali.
Hvala onima što me ne osuđuju.
Hvala onima što me poštuju.
Hvala onima sa kojima se,
moje misli dodiruju.
Naši pogledi,
su izjave ljubavi,
izjave poštovanja
i verovanja.
Prihvatam sve svoje snove
i iluzije.
Sve su to pokloni,
koje sam dobila
a nisam tražila.
Od ovog jutra,
ja svet gledam drugačijim očima.
Nema više mrlja u mom pogledu.
I niko,
i ništa,
neće prljati moj pogled.
Sve, pre ili kasnije nestane…
Čak i oni koji to nisu očekivali.
I njima hvala…
Od njihove zloće,
ja postala sam jača.
Nisu me ubili,
samo mi zbog plača,
pogled sad bistriji.
Za kraj sam donela iznenađenje.
Sad imam na svet novo viđenje.
Nisam više slepa.
Probudila sam gnev u sebi,
da bi pobedila vaše “vrline”.
Došla sam do tačke,
kada sam upitala sebe:
“Kome ja ovo činim?”
Ne svetim se,
samo odlazim…
Odlazim sa novim pogledom…
I kažem dosta!

 

zoja gnev život vrline pobeda
Оставите одговор

