Jedan život imate

Danas je dovoljno teško biti samo dobar čovek… Takvo je vreme došlo, da je to možda i najteže. A ljudi ko ljudi… Skloni da sve komplikuju.
Naučila sam da pustim sve što mi ne odgovara iz nekog razloga… Naučila sam da pustim sve što nije dobro za mene… Naučila sam da pustim i kad ja nisam dobra za nekoga.
Ja sam ljudsko biće… Svesno biće. Ja sam žena. I priznajem nemoć, i priznajem kad ne držim se u svojim rukama. Ne krivim druge za svoj život, ja sam birala i ja sam kriva. Znam kada mogu da rešima, kada mogu samo da pomognem i kada treba da se povučem. Ne podcenjujem ljude i ne sudim nikome, svi smo mi ljudksa bića. Svako od nas utiče na svoju sudbinu. Naučila sam da ljude treba pustiti da se suoče sa svojim životom, sa svojom realnošću. Primećujem svoje greške i trudim se da ih ispravim. Živim sa svojim željama. Cenim svaki dan i cenim sebe u njemu. Naučila sam da pustim prošlost, da volim sebe, da živim sada, da rastem za sutra. Shvatila sam da je strah glupost i da nas sputava. Manje straha, više ljubavi u životu. Naučila sam da prihvatam.
Mnogi bi da kontrolišu druge ljude i situacije… Često su i nesvesni toga, nesvesni šta rade. Postavljaju drugima svoje standarde i svoje uslove… Postavljaju drugima svoja merila i vode se svojim iskustvima i pogledima na život. Svi mi to ponekad radima… I ja… Priznajem. Razlika je samo što sam ja to shvatila. I što se menjam… Dok mnogi tvrdoglavo teraju po svome… Teraju pogrešno. Teraju mak na konac, što bi rekao naš narod. Naučila sam da je ponekad najbolje samo posmatrati. Ćutati i posmatrati. Pri tom, svi koji me znaju, znaju koliko ćutanje meni teško pada. Sada znam i da ćutim. I puštam ljude da budu ono što jesu, bez mog uplitanja. Neka prave svoje greške, neka stiču svoja iskustva, možda nešto i nauče, možda i porastu. Razumite, ja samo pokušavam da uradim ono što mislim da je ispravno i možda najbolje u datom trenutku. Ne činim ništa na tuđu štetu ali više ni na svoju. Neka svako plaća račun za svoje greške. Ne govorim ovo iz zlobe, već sa nadom da će izvući neku pouku, da će nešto naučiti. Ja samo želim da pomognem… Nekome ja pomažem a neko pomaže meni. Dobar je to osećaj, pomoći nekome. Dobar je to osećaj biti dobra osoba… A danas je to teško.
Izaberite svoje misli i svoj život i oni će izabrati vas! Volite svoj život! Kakav god da je to je vaš život… Jedini koji imate. Ne komplikujte ge nevažnim stvarima. Čuvajte ono dobro što imate u njemu. Čuvajte dobre ljude!
zoja život vaš život
2 thoughts on “Jedan život imate

Оставите одговор

