Ja sam žena

Moj izbor je da budem srećna. Neko ko je skoncentrisan samo na sebe i svoje potrebe, ne može biti moj izbor. Nikako i nikada. Taj neko zna da voli samo sebe. A ja sam žena… Žena zaljubljena u ljubav… Ja sam žena koja želi da je neko istinski voli i da ona nekoga voli. Ne treba meni objekat pored mene, koji neće znati ni ko sam, ni šta sam, ni šta ja osećam, ni kakve su moje potrebe… Mislim da me moj krevet i stolica više osećaju od nekih ljudi… Takvi ljudi nisu za mene. Površni, egoistični, narcisoidni, samoživi i slično nemaju šta da traže kod mene. Nek žive sa svojim izborima i nek ugađaju sebi. Ja sam žena. Ja sam prava pravcata žena. Kraljica. Carica. Princeza. Devojčica. Majka. Sestra. Ja sam žena. Hej, ja sam žena. Žena koja zna šta hoće. Možeš da me poštuješ, možeš da me voliš, možeš da me razumeš , možeš da mi ugađaš, možeš da me neguješ… Možeš da me paziš kao malo vode na dlanu. Možeš da se diviš mojoj lepoti i mojim sposobnostima. Možeš da mi daješ komplimente i lepi reči… Možeš da me veličaš i uzdižeš do zvezda. Vidiš, svašta možeš… Sve su to stvari koje ti ja, kao žena dopuštam. Razumeš.? Ali ne možeš da budeš gluv za moje potrebe i želje. Ne možeš da me ne poštuješ. Ne smeš da gaziš moje žensko dostojanstvo. Ne dozvoljavam da sumnjaš u moj intelekt. Ne smeš da povisiš glas na mene. Ne smeš da budeš grub prema meni. Ne možeš da ignorišeš moje emocije… Vidiš, ni mnogo toga ne možeš. I ne smeš druškane. Ne smeš sebi da dopustiš kao muškarac. Jer ja sam žena. Razumeš?

žena majka sestra kraljica zoja devojčica carica

2 thoughts on “Ja sam žena

Оставите одговор

