Razumeće me ludaci kao što sam ja

Umorna sam… A to niko ne zna… Osmeh mi je na licu… Kada bi skloniila osmeh, svima bi to bilo neobično. To ne bi bila ja. Moj osmeh je mnogima otkriće, čudo… A meni je tek stil života. Živim suprotno od svih. Na drugoj strani ulice sam, najčešće sama… Koračam… Hodam ulicama zablenuta u svoje misli. Koračam i ne vidim nikoga. Možda niko i ne vidi mene. Ako me i vidi neko, sigurno me ne poznaje… Ja sam tek san. San koji će se možda dogoditi. Ne koristim, ja se usuđujem. Usuđujem se da hodam sama, drugom stranom ulice i da nosim osmeh. Slatka i smrtonosna sam ja. Zato svi i ostaju na onoj strani ulice, zato ja hodam sama. Ja sam otrov u vašoj čaši. Ja sam otrov za sve vas što ne znate da živite. Otrov za sve koji nisu živi. Moj osmeh je moje oružje. Moj osmeh je moje ludilo koje vam poklanjam. Moje ludilo je moje zadovoljstvo. Umorna sam od vas. Razumeće me ludaci kao što sam ja… Samo oni me mogu razumeti. Greše oni što misle da su u prednosti… Greše oni što misle da sam naivna. Ja jesam dobra i jesam vanserijski luda što dopuštam nešto… Ali to sam ja i to je moja odluka. Nisam naivna. Samo sam takva. Razumeće me ludaci kao što sam ja.
Idem tamo gde ne znam. Fantaziram o onome što nemam. Živim tu gde jesam. U svojoj sobi ja imam prozor. Moj prozor je uvek otvoren. Ja moram da dišem. Moraju moji snovi da odlete i moraju neki snovi da dolete… Moje želje ulaze i izlaze… Misli koje šaljem u etar. Reči koje šapućem nekome… Sve to mora da ima izlaz i ulaz… Zato je moj prozor uvek otvoren. I bežim kroz prozor u bolju budućnost. Dodirujem nebo i ostavljam prošlost iza sebe. Ja moram da dišem… I moram da pišem. Pokidala sam sve lance. Nisam vezana za vaše živote. Moj prozor je otvoren.
Razumeće me ludaci kao što sam ja.
Moje pismo nekome
ludaci kao ja zoja život
2 thoughts on “Razumeće me ludaci kao što sam ja

Оставите одговор

